مهدی ابوالحسنی خبر داد

ارسال ۲۵۰ اثر به هفتمین جشنواره شعر دفاع مقدس کرمان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کرمان گفت: هفتمین جشنواره شعر استانی دفاع مقدس کرمان با محورهای دفاع مقدس و استکبار ستیزی در سطح این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۷ - 03March 2014

ارسال ۲۵۰ اثر به هفتمین جشنواره شعر دفاع مقدس کرمان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، "محمد مهدی ابوالحسنی" مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس کرمان با اعلام این خبر افزود: هفتمین جشنواره شعر دفاع مقدس با عنوان "نخلهای سوخته ۷" به همت اداره کل حفظ آثار و نشرارزشهای دفاع مقدس، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمان و با همکاری ادارت و نهادهای شهرستان زرند برگزار میشود.

وی افزود: محورهای این دوره از جشنواره شعر استانی دفاع مقدس کرمان را دفاع مقدس، بهره گیری شعر دفاع مقدس از مضامین عاشورایی، مقاومت ملل، کودک و نوجوان، بخش ویژه جشنواره و استکبار ستیزی تشکیل می دهد.

ابوالحسنی گفت: از مهرماه امسال فراخوان آثار آغاز و در این مدت نزدیک به ۲۵۰ اثر به دبیرخانه ارسال گردیده که هم اکنون آثار در مرحله داوری این جشنواره میباشند.

وی ادامه داد: این جشنواره ۲۱ اسفندماه به مدت یک روز به میزبانی شهرستان زرند برگزار خواهد شد و در آن علاوه بر قرائت اشعار برتر توسط شاعران برگزیده، کارگاه نقد اشعار برگزیده با حضور یک شاعر برجسته کشوری در جمع شاعران نیز برگزار خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس دفاع مقدس از دیگر برنامههای هفتمین جشنواره شعر دفاع مقدس کرمان میباشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار