بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب_2

"عاشقی به سبک ونگوگ" داستان روزهای اوج انقلاب در نمایشگاه

انتشارات شهرستان ادب امسال با آثاری چون "عاشقی به سبک ونگوگ" و "در آفریقا همه چیز سیاه است" حضور پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۱۷۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰ - 28April 2014

احمد زارعی مسئول روابط عمومی انتشارات شهرستان ادب در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس با بیان اینکه کتاب آواز بلند و دیلم زار از جمله کتابهای پرفروش انتشارات و در حوزه کتابهای دفاع مقدس بودهاند، افزود: آواز بلند در این نمایشگاه با چاپ چهارم ارائه میشود. دیلم زار نیز که به عنوان کتاب سال برگزیده شده استبا چاپ دوم در نمایشگاه حضور پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به آخرین کتابهای منتشر شده در حوزه دفاع مقدس و انقلاب گفت: در آفریقا همه چیز سیاه است مجموعه ۳ داستان کوتاه را شامل میشود که آقای ساسان ناطق آن را نوشته است.

زارعی با اشاره به اینکه انتشارات شهرستان ادب بر مسئله کتابهای انقلاب اسلامی هدف گذاری شده است بیان کرد: امسال از بهترین کتابها در حوزه انقلاب در نمایشگاه کتاب ارائه خواهد شد. از آن جمله کتاب عاشقی به سبک ونگوگ است که محمدرضا شرفی خبوشان آن را در قالب رمان نوشته است. داستان در روزهای اوج انقلاب و به سال ۵۷ باز میگردد که روایت یک مامور گمنام را بیان میکند.

وی با برشمردن برخی از کتابهای حضور یافته در نمایشگاه کتاب امسال عنوان کرد: کتابهای عاشقی به سبک ونگوگ، سفیدی پر کلاغ، رمان شاخههای روز، ریسههای خاموش، رمان هزار و یک دشت آثاری هستند که جدیدا به چاپ رسیده و در نمایشگاه به دید عموم خواهد رسید.

زارعی افزود: رمان شاخههای روز به وقایع انقلاب اسلامی در سبزوار و اتفاقات و حوادث این شهر میپردازد. کتاب ریسههای خاموش نیز زندگی مردم ایران را در سالهای نه چندان دور منتهی به انقلاب بیان میکند. کتاب هزار و یک جشن روایت داستانی است که در بهمن ۱۳۲۹ به وقوع میپیوندد که این کتاب در پنجمین جشنواره داستان انقلاب برنده دیپلم افتخار از این جشنواره شد.

همچنین نوروزی مدیر انتشارات شهرستان ادب عنوان کرده بود: امسال شهرستان ادب با ۲۵ عنوان کتاب شعر و داستان آمادۀ حضور در نمایشگاه کتاب است. کتابهایی که سلیقههای مختلفی را پوشش میدهد

یادآور میشود بیست وهفتمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران از ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری در مصلی امام خمینی (ره) برپا میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار