بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب_11

خاطرات شهید بهشتی در "او یک ملت بود" به نمایشگاه کتاب می‌آید

علی اکبری از عرضه کتاب "او یک ملت بود" که به زندگی شهید بهشتی در آخرین سالهای حیات وی می‌پردازد، خبر داد.
کد خبر: ۱۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸ - 30April 2014

خاطرات شهید بهشتی در

علی اکبری مدیر انتشارات «یا زهرا» در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به عناوین جدید کتابهای این انتشارات در نمایشگاه کتاب بیان کرد: کتاب «او یک ملت بود» توسط محمد علی صمدی در ۲۲۴ صفحه نوشته شده است. این کتاب از سری مجموعه «یاران ناب است» که با گردآوری خاطرات دوستان و همراهان شهید بهشتی به شرایط سخت سالهای آخر زندگی وی میپردازد.

همچنین مدیر انتشارات یازهرا «از عرضه دوباره کتاب» تکرار یک تنهایی «خبر داد و افزود: این کتاب به زندگی شهید آوینی از منظری نو میپردازد و به همین دلیل از نمونه کتابهای پر مخاطب انتشارات است.

وی کتاب «برای خدا مخلص بود» را از دیگر کتابهای حاضر در نمایشگاه عنوان کرد و گفت: این کتاب شامل مجموعه از خاطرات همرزمان شهید همت است.

اکبری درخصوص کتاب «آنکه فهمید، آنکه نفهمید» بیان داشت: نویسنده این کتاب داوود آبادی است که نظرات و دیدگاههای ۴۰ نفر ار کسانی که به جبهه رفته و ۴۰ نفر از کسانی را که به جبهه نرفتهاند با قرار دادن در مقابل یکدیگر به نگارش درآورده است.

مدیر انتشارات یا زهرا از دیگر کتابهای حاضر در نمایشگاه را کتاب ۴۰ وصیت شهید جنگ نام برد و تصریح کرد: این کتاب با گردآوری وصیت نامه شهدا نوشته شده است. در انتخاب وصیت نامههای شهدا به کامل بودن وصیت نامهها و کامل بودن مشخصات شهید توجه شده است. خوشبختانه جلد دوم این کتاب نیز در حال آماده سازی است.

وی در پایان تاکید کرد: کتاب چهارم مجموعه ۱۲ جلدی» کتاب عکس «که شامل تصاویری از شهدا، رزمندگان، شخصیتهای سیاسی و مذهبی است در نمایشگاه عرضه میشود. این کتاب دربردارنده سری عکسهای شهید همت است که در ۱۴۴ صفحه و با ۲ زبان گویا سازی شده است.

یادآور میشود، بیست وهفتمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران از ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری در مصلی امام خمینی (ره) برپا میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار