مدیر رادیو ایران بیان کرد

نقش رادیو ایران در مقابله با جنگ نرم رسانه‌‌های دشمن در دوران دفاع مقدس

مدیر رادیو ایران گفت: رادیو ایران در دوران دفاع مقدس با جبهه دشمن در بُعد جنگ نرم هم می‌جنگید. این گونه بود که همه رسانه‌های جهان علیه جریانات دفاع مقدس و انقلاب بسیج شده بودند که رادیو در مقابل این جریان توطئه ایستادگی کرد.
کد خبر: ۲۹۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳ - 28September 2014

نقش رادیو ایران در مقابله با جنگ نرم رسانه‌‌های دشمن در دوران دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، «حمید شیخ محمدی» مدیر رادیوی ایران و دبیر همایش نقش ماندگار رادیو در دوران دفاع مقدس به عنوان اولین سخنران این همایش ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به انتخاب رادیو ایران برای برگزاری این اجلاس اظهار کرد: شبکه رادیوی ایران همان رسانهای است که در دوران دفاع مقدس فعال بوده و پلی میان جبهه و مردم نقش ایفا کرده است.

وی افزود: رادیو در دوران دفاع مقدس نقش بی بدیلی را در انتقال اتفاقات و حوادث بر عهده داشته است و این تنها در حد یک ادعا نیست بلکه رادیو در آن عرصه مونس رزمندگان نیز بود و در مواقعی که عملیاتی انجام نمیشد اینان اوقات فراغت خود را با رادیو پر میکردند. ضمن اینکه پیامهای روح بخش امام رحمت الله از طریق رادیو به گوش رزمندگان و مردم میرسید.

شیخ محمدی تصریح کرد: خاطرمان باشد رادیو در آن دوران با جبهه دشمن در بُعد جنگ نرم هم میجنگید. این گونه بود که همه رسانههای جهان علیه جریانات دفاع مقدس و انقلاب بسیج شده بودند که رادیو در مقابل این جریان توطئه ایستادگی کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار