محمد صالح جوکار در گفتگو با «دفاع پرس»:

حضور حداکثری مردم در 9 دی عامل دفع فتنه غربی/ تضمین بقای جمهوری اسلامی مردم هستند

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس گفت: آنچه که موجب شد حرکت 9 دی آفریده شود در حقیقت رسیدن مردم به این باور بود که باید حضور حداکثری در صحنه داشته باشند و فتنه را در هم بپیچند.
کد خبر: ۳۶۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷ - 28December 2014

حضور حداکثری مردم در 9 دی عامل دفع فتنه غربی/ تضمین بقای جمهوری اسلامی مردم هستند

محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، در خصوص آنچه چگونگی ایحاد حماسه عظیم 9 دی گفت: آنچه که موجب شد حرکت 9 دی آفریده شود در حقیقت رسیدن مردم به این باور بود که باید حضور حداکثری در صحنه داشته باشند و فتنه را در هم بپیچند.

وی تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه، صبر و تحمل زیادی در برابر فتنه گران وعوامل بیگانه در کشور از خود نشان دادند و وقتی که دیدند باورها و اعتقاداتشان مورد هجمه قرار گرفت و حرکت بسیار زشت در روز عاشورا توسط فتنه گران و فسادگران انجام شد کاسه صبرشان لبریز شد و با بصیرتی که در سایه مقام معظم رهبری داشتند به کف خیابانها آمدند و بساط فتنه را جمع کردند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: حماسه عظیم 9 دی در پرتو اراده ملت که با اعتقادات و باورها و ارزشهای آنها تنیده شده بود، رقم خورد و این حرکت ساختار شکنانهای که دشمنان با دست نشاندههای داخلی خود علیه انقلاب اسلامی آغاز کرده بودند با حرکت صحیح و به موقع مردم از ریشه کنده شد.

جوکار ادامه داد: امواجی که مردم درآن روز آغاز کردند محکم بر سر فتنه گران فرود آمد و لابی غرب نشین سیلی محکم دیگری از مردم دریافت کرد و این سیلی همچنان بر صورت رییس جمهور آمریکا برق میزند.

نماینده مردم یزد و صدوق بیان کرد: تضمین بقای جمهوری اسلامی مردم هستند چرا که مردم با حضورشان راه امام را تداوم بخشیدند وبا آرمانهای وی بیعت مجدد داشتند. این حرکت 9 دی ضمانتی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بود و یک حرکت بازدارنده دربرابر تهدیدات دشمنان به حساب میآمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار