بیانیه نمایندگان مجلس در تقدیر از بزرگداشت ۹ دی‌ماه؛

یادآوری ریشه‌های شبه کودتای سال ۸۸ سبب روشن شدن خط نفاق جدید می‌شود

۲۳۰ نفر از نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای تاکید کردند که رسانه ملی با بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی،‌ جریان تفرقه‌انداز و دروغ‌گو را بیش از پیش رسوا کرد و جلوه کوچکی از نماد وحدت ملی را به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۳۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲ - 06January 2015

یادآوری ریشه‌های شبه کودتای سال ۸۸ سبب روشن شدن خط نفاق جدید می‌شود

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیهای از همه شخصیتها، جریانات، رسانهها و صدا و سیما به دلیل گرامیداشت یومالله 9 دی تقدیر و تشکر کردند.

متن کامل این بیانیه که از سوی ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس و پیش از پایان جلسه علنی امروز مجلس قرایت شد، به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

9 دی یوم اللهی است که ملت ایران با خلق این حماسه، پیام محمد (ص) را به جهانیان رساندند و ایستادگی بر سر اصول ملی و دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی را به جهانیان یادآور شدند و با حضور چند 10 میلیونی خود پیروی از آرمانهای امام راحل و تبعیت از امام خامنهای را به نمایش گذاشتند و ریشه فتنه را سوزاندند.

یادآوری هر ساله 9 دی و بزرگداشتی که حماسه ملی نه تنها تحقق مطالبه رهبری معظم انقلاب در زنده نگه داشتن این روز ملی است که در واقع از جمله تقویت بنیه دفاعی میهن اسلامی است.

بیشک دشمنان ملت ایران و فریبخوردگان فتنهگر داخلی در یادآوری این حماسه تاریخی و نقش بیبدیل مقام معظم رهبری در خنثی کردن فتنه 88 بیم دارند چرا که یادآوری ریشههای شبه کودتای سال 88 سبب بیداری هر ساله نسلهای مختلف جامعه و روشن شدن خط نفاق جدید خواهد شد.

ما نمایندگان امضاکننده این بیانیه ضمن تعظیم مجدد در برابر عظمت ملت بزرگ و بیدار ایران اسلامی که یومالله 9 دی را خلق کردند، پایبندی خود را بر اصول مورد تأکید مردم در 9 دی سال 88 اعلام و با تأکید بر نگهبانی از خط قرمزی که رهبر معظم انقلاب درباره فتنه 88 تعیین کردند، نه تنها حصر سران فتنه را اقدامی قانونی میدانیم، بلکه منتظریم تا قوه قضائیه بعد از اتمام مهلت شورای عالی امنیت ملی با قاطعیت نسبت به ظلمکنندگان بر حق ملت ایران و کسانی که به دنبال از بین بردن حقالناس در انتخابات سال 88 بودند، تصمیمگیری کند.

همچنین از تمام رسانهها، نهادها و تشکلهای مردمی و شخصیتهایی که با بزرگداشت یومالله 9 دی بر تحقق مطالبات مردم و محاکمه سران فتنه تأکید کردند، سپاسگزاریم، به ویژه از رسانه ملی تقدیر میکنیم که با برنامهریزی از پیش تعیین شده با تهیه میزگردها، اخبار و گزارشهای روشنگرایانه درباره فتنه 88 به مطالبه رهبری معظم انقلاب پاسخ درخوری داد که دور از شعارزدگی بود و عمق شعارهای 9 دی 88 که حرف اصلی ملت ایران بود را به نمایش گذاشت و جریان تفرقهانداز و دروغگو را بیش از پیش رسوا کرد و با نمایش حضور چند 10 میلیونی ایران اسلامی در 9 دی 88 توانست جلوه کوچکی از این نماد وحدت ملی را یادآور شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها