وزیر کشور خبر داد؛

راه‌اندازی هسته فناورانه و دانش‌بنیان در وزارت کشور

وحیدی گفت: هسته فناورانه و دانش‌بنیانی را در وزارت کشور ایجاد کردیم تا هر اقدام این وزارتخانه را از منظر دانش‌بنیانی بررسی کند.
کد خبر: ۵۱۳۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱ - 26March 2022

راه‌اندازی هسته فناورانه و دانش‌بنیان در وزارت کشوربه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «احمد وحیدی» وزیر کشور امروز در دیدار نوروزی کارکنان وزارت کشور اظهار داشت: هدف گذاری سال ۱۴۰۱ برای «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی» یک فرمان است و شعار نیست، باید در وزارت کشور و متناسب با وظایف محوله، حکمرانی عمومی دانش‌بنیانی را به جریان درآورد.

وزیر کشور بیان کرد: هسته فناورانه و دانش بنیانی را در وزارت کشور ایجاد کردیم تا هراقدام این وزارتخانه را از منظر دانش بنیانی بررسی کند.

وحیدی، خروجی اصلی دانش‌بنیانی را اشتغال‌آفرینی خواند و با تاکید بر اینکه اشتغال باید کیفی و کمی باشد، گفت: مشاغل باید غنی شوند به گونه‌ای که یک فرد شاغل در مدت کار، وقت خالی نداشته باشد.

وزیر کشور تاکید کرد: در مسیر تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و برنامه تحولی دولت، وزارت کشور باید چهره‌ای کاملا معنو‌ی و انقلابی داشته باشد و در عمل به دستورات و تبلور ارزش‌های انقلابی و اسلامی در رتبه نخست قرار گیرد.

وی ایجاد تحول در کار‌ها را ضروری دانست و گفت: کاری که موجب عظمت کشور و رضایت مردم باشد، دغدغه دایمی ماست و نباید در این مسیر، زمان خود را از دست بدهیم.

وحیدی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی به حاکم بودن بروکراسی خسته کننده متهم هستند، افزود: باید فکر کنیم که وزارت کشور چگونه می‌تواند موتور محرکه کشور باشد؟ احساس کنیم که بار بزرگی به دوش داریم و مطابق با نگاه تحولی در مسیر تحقق اهداف نظام و انقلاب، فعالیت خستگی ناپذیری داشته باشیم.

وزیر کشور بیان کرد: اگر توانستیم وزارت کشور را در مسیر تحول قرار دهیم و مراقبت کردیم که دچار سکون نشود، ارزشمند است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار