عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

عامل اصلی بی‌بصیرتی برخی عدم توجه به «جهاد تبیین» است

همتی با بیان اینکه جهاد تبیین آنچنان که باید، در مقام اجرا جدی گرفته نشده است، گفت: همین بی‌توجهی‌ها سبب اغتشاشات و بی‌بصیرتی عده‌ای در جامعه می‌شود.
کد خبر: ۵۴۹۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰ - 09October 2022

عدم توجه به جهاد تبیین عامل اصلی اغتشاشات و بی‌بصیرت عده‌ای است/ دشمن تا آخر از گزینه کف خیابان‌ها کوتاه نمی‌آید«حسن همتی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم توجه ویژه به مسئله جهاد تبیین، اظهار داشت: بحث جهاد تبیین مدت‌هاست که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسئولان عالی‌رتبه مطرح شده است، ولی نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که جهاد تبیین فقط مطرح شده است.

همتی با بیان اینکه جهاد تبیین آنچنان که باید و شاید در مقام اجرا جدی گرفته نشده است، گفت: همین بی‌توجهی‌ها سبب اغتشاشات و بی‌بصیرتی عده‌ای در جامعه می‌شود، امروز عده‌ای از کوچک‌ترین وقایع در ایران که در کشورهای دیگر به کرات اتفاق می‌افتد، سعی در بر هم زدن امنیت جامعه و اغتشاشات دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینکه شخصی کشته شده و یا کسی در این موضوع مقصر است موضوعیت ندارد، زیرا روند قانونی خود را دارد که به خوبی هم طی می‌شود. ولی ما به جای اینکه روند صحیح قانونی را طی کنیم گزینه کف خیابان را انتخاب می‌کنیم.

وی با بیان اینکه گزینه کف خیابان را دشمنانمان برای ما انتخاب کرده‌اند، گفت: تا آخر هم دشمن از دشمنی خود برای کشاندن مردم به کف خیابان‌ها دست برنمی‌دارد، به طور کلی دشمنان از کوچک‌ترین مواردی که در هر کشور به کرات اتفاق می‌افتد، اگر بخواهند مثبت استفاده می‌کنند و اگر نخواهند منفی استفاده خواهند کرد.

همتی با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر شهادت مظلومانه بسیجیان و کادر نیروهای انتظامی و امنیتی را نمی‌بینند، گفت: مگر شهادت این حافظان نظم و امنیت کشور نقض حقوق بشر محسوب نمی‌شود؟ معتقدم حقوق بشر با استاندارد دوگانه فقط کاربرد برای غربی‌ها دارد، از این جهات ما اغتشاشات اخیر را به شدت محکوم می‌کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اغتشاش و بر هم زدن امنیت جامعه مهم‌ترین شیوه دشمن برای ضربه به نظام اسلامی است، بیان دشت: قطعاً در آینده هم هر اتفاقی رخ دهد مورد دستاویز غربی‌ها برای هجمه به نظام اسلامی قرار می‌گیرد، بنابراین باید هوشیار باشیم تا اجازه چنین مسئله‌ای را به دشمنان داخلی و خارجی ندهیم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها