در نامه وزارت خارجه سوریه به سازمان ملل عنوان شد

مقام های ترکیه حامی گروه‌های تروریستی هستند

وزارت امور خارجه سوریه با ارسال نامه برای مقام های سازمان ملل متحد، در ارتباط با عواقب اقدام های دامنه دار ترکیه در حمایت از گروه‌های تروریستی سوریه هشدار داد.
کد خبر: ۷۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۷ - 07December 2013

مقام های ترکیه حامی گروه‌های تروریستی هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، روز گذشته وزارت خارجه سوریه طی دو نامه که یکی برای "بان کی مون" دبیر کل سازمان ملل و دیگری برای "گرارد ارو" رئیس کنونی شورای امنیت ارسال کرده بود محتوای نامه این چنین بود ادامه فعالیت ها و برنامه های مقام های آنکارا درحمایت از گروههای مسلح در سوریه ارسال کرد.

در نامه وزارت خارجه سوریه  آمده است: مقام های ترکیه هم چنان به اقدام های خود در ایجاد تسهیلات برای  سرازیر شدن موج تروریستها و سلاح به شکل برنامه ریزی شده و از طریق بسیاری ازمناطق به سوریه ادامه می دهند.

در نامه های فرستاده تاکید شده است: مقام های ترکیه حامی گروههای تروریستی هستند که در حق مردم سوریه و نهادهای دولتی جنایت می کند و حتی درمانگاهها، مراکز آموزشی و عبادتگاههای مسلمانان و مسیحیان و مراکز هیاتهای دیپلماتیک و حتی کودکان مدارس از جنایت های آنان در امان نمانده اند.

گفتنی است؛ دمشق بار دیگر از شورای امنیت خواست با انجام اقدامات فوری و اتخاذ تصمیمات مرتبط برای مقابله با تروریسم که مردم و دولت سوریه را هدف قرار داده به مسئولیت خود عمل کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار