توطئه مشترک عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی علیه ایران

سرویس جاسوسی اسرائیل (موساد) و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی عربستان سعودی در حال همکاری بر روی نقشه‌های احتمالی علیه ایران از جمله حمله به تاسیسات هسته‌ای این کشور هستند.
کد خبر: ۶۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۴ - 17November 2013

توطئه مشترک عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی علیه ایران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از "المنار"، این نقشهها در صورتی که مذاکرات پیش روی کشورهای 1+5 و ایران، نتواند برنامه هستهای ایران را آنگونه که باید محدود کند به اجرا گذاشته میشوند.

به نوشته این روزنامه انگلیسی، عربستان و رژیم صهیونیستی دارای نگرانیهای مشترکی در خصوص ایران هستند که موجب شده این دو در کنار یکدیگر قرار گیرند.
 
المنار به نقل از ساندی تایمز نوشته است: عربستان سعودی توافق کرده که جنگندههای رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران بتوانند از حریم هوایی این کشور عبور کنند.
 
علاوه بر این مورد در صورت حمله احتمالی، عربستان با در اختیار گذاشتن هواپیماهای بدون سرنشین، بالگردهای نجات و همچنین هواپیماهای سوخترسان، رژیم صهیونیستی را در اجرای این حمله یاری میدهد.
 
بنا بر این گزارش، بدلیل بروز نشانههایی برای توافق در مذاکرات ایران و کشورهای 1+5 در ژنو، همکاری موساد با عربستان برای آماده کردن نقشههای ضد ایرانی نیز افزایش یافته است.
 
المنار به نقل از ساندی تایمز مینویسد: به محض اینکه توافقنامه هستهای امضا شود گزینه نظامی به روی میز بازمیگردد. عربستان سعودی از این توافق خشمگین بوده و قصد دارد که به اسرائیل هر گونه کمکی را ارائه دهد.
 
رژیم صهیونیستی نیز به شدت از این توافق احتمالی خشمگین است و صحبتهای هفتههای اخیر "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر این رژیم، به خوبی بیانگر شدت عصبانیت تل آویو از این توافق است. از سوی دیگر نتانیاهو آمریکا و فرانسه را نیز در جریان مخالفت خود با این توافق احتمالی قرار داده است.
 
در همین رابطه نتانیاهو در مصاحبهای با "سی ان ان" که قرار است امروز منتشر شود گفته است: برنامه هستهای ایران یک تهدید مستقیم برای بقای اسرائیل است.
 
این در حالی است که "فرانسوا اولاند" رئیس جمهور فرانسه، که کشورش در مذاکرات قبلی ژنو مانع امضای توافق میان ایران و کشورهای 1+5 شد، امروز یکشنبه وارد سرزمینهای اشغالی میشود تا اقدامات ضد ایرانی پاریس و تل آویو با هماهنگی بیشتری پیش بروند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار