شامگاه دوشنبه

"مجتمع مراکز تولید و توزیع نوشت افزار اسلامی ایرانی" افتتاح می‌شود

" مجمع مراکز تولید و توزیع نوشت افزار اسلامی ایرانی" با ۱۶ عضو فعال در حوزه تولید و توزیع نوشت افزار اسلامی ایرانی، دوشنبه ۲ تیرماه در مجمع فرهنگی سرچشمه به طور رسمی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
کد خبر: ۲۲۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰ - 22June 2014

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، آیین افتتاحیه "مجمع مراکز تولید و توزیع نوشت افزار اسلامی ایرانی" با حضور خانوادههای شهدا، مسئولین و مدیران فرهنگی، فعالان صنف نوشت افزار، هنرمندان، جمعی از فعالین فرهنگی انقلاب اسلامی و اصحاب رسانه در سالن همایشهای مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار خواهد شد.

"مجمع مراکز تولید و توزیع نوشت افزار اسلامی ایرانی" در پی احساس نیاز و اهمیت پرداختن به کار فرهنگی و ورود به حیطه نوشت افزارها برای آشنای دانش آموزان با فرهنگ ناب ایرانی اسلامی با محوریت شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای هستهای شکل گرفته است.

با ورود کوتاه مدت جوانان دغدغه مند جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در این عرصه با عنایتهای خدای متعال امروز بخش مهمی از بازار نشر در این عرصه به سمت و سوی آرمان های انقلاب اسلامی هدایت شده است، سال ۱۳۹۲ جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی توانست غریب به ۵ میلیون از تیراژ محصولات نوشت افزاری را به خود اختصاص دهد.

جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با بهره گیری از شبکه های خود جوش مردمی توانست جریان خوبی را در مدت زمان کوتاهی که از فعالیتش می گذرد در حوزه تبلیغ، توزیع و پخش محصولات این مرکز در سراسر کشورمان ارائه دهد.

اهمیت بازار نشر و محصولات نوشت افزاری به قدری در انتقال فرهنگ می تواند مهم و موثر باشد که جریان های نوظهور و تهاجم فرهنگی غرب در این راستا سال هاست که در حال برنامه ریزی و اقدام است.

این عرصه جبهه مبارزه جدیدی است که توسط جوانان فعال فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی مورد توجه و با کمترین حمایت از سوی مسئولین مربوطه فرهنگی در حال فعالیت هستند.

" مجمع مراکز تولید و توزیع نوشت افزار اسلامی ایرانی" با ۱۶ عضو فعال در حوزه تولید و توزیع نوشت افزار اسلامی ایرانی فردا دوشنبه ۲تیرماه ساعت ۱۷ در میدان بهارستان نرسیده به سرچشمه، انتهای کوچه شهید صیرفیپور، مجمع فرهنگی سرچشمه به طور رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار