حسینی در گفت‌وگو با دفاع مقدس مطرح کرد

تولید نوشت‌افزار متناسب با فرهنگ جامعه باشد

مدیر عامل مجتمع مراکز تولید و توزیع نوشت افزار اسلامی ایرانی گفت: خانواده‌هایی که از نوشت‌افزار ایرانی اسلامی استقبال کرده‌اند تمایلی برای ترویج فرهنگ وارداتی ندارند.
کد خبر: ۲۲۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲ - 26June 2014

تولید نوشت‌افزار متناسب با فرهنگ جامعه باشد

سعید حسینی مدیرعامل "مجتمع مراکز تولید و توزیع نوشت افزار اسلامی ایرانی" در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس استقبال از محصولات ارزشی تولید شده در دو سال گذشته را به دلیل عدم وجود نوشت افزارهای متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی دانست و اظهار کرد: خانواده ها و دانش آموزان در تمام مقاطع تحصیلی استقبال خوبی از آثار تولید شده در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی داشته اند.

وی در ادامه سطح محصولات تولید شده در این حوزه را خوب ارزیابی کرد و اذعان کرد: خانوادههایی که از محصولات نوشت افزاری تولید شده استقبال کرده اند به نوعی این پیام را منتقل میکنند که تمایلی برای ترویج فرهنگ وارداتی ندارند، باید تولید آثار نوشت افزاری متناسب با فرهنگ کشور رواج پیدا کند.

مدیرعامل مجتمع مراکز تولید و توزیع نوشت افزار اسلامی ایرانی خاطرنشان کرد: طبق گزارشات میدانی که توسط مراکز و نمایندگی های توزیع و فروش ما در سراسر ایران داشته اند استقبال خوبی از این آثار تا به امروز صورت گرفته است.

حسینی در پاسخ به این سوال که طرح های تولید شده سال گذشته چقدر مورد استقبال دانش آموزان مقاطع مختلف قرار گرفته است پاسخ داد: طبیعتا در سال اول نمی توان انتظار کار قوی و بدون عیبی در این حوزه داشته باشیم، قطعا نارسایی های وجود داشته است که باید در حوزه های مختلف مورد بازبینی و تقویت قرار گیرد.

وی یکی از مشکلات برای طراحی این نوشت افزارها را عدم شناخت طراحان دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه طراحان ما با چهره ها و کاراکترهای شخصیتی و انیمیشنی ارتباط درستی برقرار نکرده اند.

مدیرعامل مجتمع مراکز تولید و توزیع نوشت افزار اسلامی ایرانی در پایان گفت: سعی می کنیم با گذشت زمان به مراتب طرح های بهتر و متناسب تری را برای مقاطع مختلف سنی دانش آموزان طراحی کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار