13آبان ماه ؛ تجلی استکبار ستیزی ملت ایران

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، نقطه عطفی در تاریخ استکبار ستیزی ملت ایران است و مردم ایران هر ساله با راهپیمایی سراسری "13 آبان "و فریاد شعار"مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" اعلام میدارند که برای پاسداری از انقلاب لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد.
کد خبر: ۵۶۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱ - 03November 2015

13آبان ماه ؛ تجلی استکبار ستیزی ملت ایران

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، سیزدهم آبان بیتردید در تاریخ انقلاب اسلامی ایران نماد ملی مبارزه با استکبار جهانی است، روزی که دانشجویان مسلمان و پیرو خط امام (ره) با هدف خنثیسازی همیشگی توطئههای آمریکای جنایتکار علیه ملت ایران، لانه جاسوسی این شیطان بزرگ را تسخیر کردند.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بزرگداشت 13 آبان ماه ؛ تجلی استکبار ستیزی ملت ایران ، بیانیه ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است: در حقیقت بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا روشن شد که این حرکت عظیم نقطه عطفی در تاریخ استکبار ستیزی ملت ایران بود و فصلی نو از روابط ایران و جهان استکباری را رقم زد و به همین دلیل بود که امام خمینی (ره) از آن به عنوان "انقلاب دوم "یاد کردند.

در این بیانیه با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهیدان حماسهساز 13 آبان ماه و فاتحان لانه جاسوسی آمریکا آمده است: شجاعت، فداکاری و روحیه حماسی و شهادتطلبانه فرزندان عاشورایی ولایتفقیه و حضرت امام(ره)، حقیقتی است که تا ابد میدرخشد و هدایتگر نسلهای این سرزمین در عبور از گذرگاههای حساس تاریخی خواهد بود.

نیروی انتظامی در این بیانیه ترویج روحیه مقاومت و فرهنگ استکبارستیزی به عنوان یکی از اصول انقلاب اسلامی و حقیقتی برخاسته از شعار راهبردی «هیهات منالذله» سپر حوادث فراروی میهن اسلامی معرفی و خاطرنشان شده است: بازخوانی سیاهه دشمنیهای ایالات متحده آمریکا و اقدامات خصمانه دولتمردان کاخ سفید و علل نفرت ملت ایران از مقامات جنگافروز، فتنهگر آمریکا و متحدان غربی و منطقهای آنان و برجستهسازی دیدگاههای امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان راهبرد سرنوشتساز در عرصه مقابله با شیطان بزرگ ،نظام سلطه و استکبار نیاز همیشگی جامعه بویژه نسلهای جوان کشور به شمار رفته و باید در فرصتهای تاثیرگذار مانند 13 آبان ماه مورد تاکید قرار گیرد.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه این بیانیه آورده است: با توکل و امید به آینده در راستای تداوم انقلاب اسلامی این میراث گرانبها و عظیم امام(ره) و شهدا، در عرصه پاسداری از ارزش های والای انقلاب اسلامی تمام همت خود را به کار خواهیم بست و بار دیگر با ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی تجدید بیعت کرده و اجرای منویات ایشان را اولویت اصلی خود میدانیم.
و در پایان، با دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت ایران بویژه نسل عزیز جوان،دانشجویان و دانشآموزان انقلابی برای حضوری پرشور، معنوی و گسترده در راهپیمایی سراسری 13 آبان ماه و طنینانداز کردن شعار "مرگ بر آمریکا" و نمایش سازشناپذیری خود در برابر دشمن تأکید کرده است: ملت ایران که انقلاب اسلامی خود را براساس راهبردهای "عاشورای حسینی" باور و برای پاسداری از این باور و اعتقاد، شهیدان فراوانی تقدیم کرده، همچنان در برابر نظام سلطه ایستاده و آماده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار