استاندار خراسان رضوی:

مردم در 13 آبان نشان‌ می‌دهند پای آرمان‌های امام(ره) و انقلاب ایستاده‌اند

استاندار خراسان رضوی گفت: مردم بار دیگر اثبات کردند که پای آرمان‌های امام و رهبری ایستاده‌اند و به هیچ وجه اجازه سودجویی به دشمنان ایران و اسلام را نمی‌دهند.
کد خبر: ۵۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵ - 04November 2015

مردم در 13 آبان نشان‌ می‌دهند پای آرمان‌های امام(ره) و انقلاب ایستاده‌اند

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، علیرضا رشیدیان در حاشیه راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت: مردم بار دیگر اثبات کردند که پای آرمانهای امام و رهبری ایستادهاند و به هیچ وجه اجازه سودجویی به دشمنان ایران و اسلام را نمیدهند.

وی گفت: حضور پررنگ نوجوانان و جوانان در خور توجه بود و حاضران یک صدا اعلام کردند که ادامه دهنده راه دانش آموزان و دانشجویان دوران انقلاب هستند که در 13 آبان نقشی کلیدی ایفا کردند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به حضور مردم به دور از گرایشهای سیاسی گفت: مردم یک صدا شعار مرگ بر آمریکا را سر دادند و این همزمانی با بزرگداشت چهلمین روز درگذشت فاجعه منا و تشییع پیکر شهدای مدافع حرم بر شکوه و عظمت این مراسم افزوده بود.

رشیدیان بیان کرد: مردم خراسان رضوی که بیشترین آمار را در حادثه تلخ منا داشتند بی کفایتی آل سعود در مدیریت مناسک حج را متذکر شدند و این رژیم زورگو  جنایتکار را که در یمن اقدام به کودک کشی کرده است به شدت محکوم کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار