دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در مشهدمقدس:

توان ما در منطقه طرح‌های دشمن را ناکام کرده است/ملت ایران هرگز مقابل استکبار زانو نخواهد زد

محمدجواد لاریجانی صبح امروز در سخنرانی یوم‌الله 13 آبان اظهار داشت:جمهوری اسلامی در علم و فناوری آن چنان پیشرفت کرده که مجبور به مذاکره با ما شدند تا کمی ترمز کنیم، توان ما در منطقه طرح‌های دشمن را ناکام کرده و این‌ها به برکت مکتب اهل بیت(ع) بوده است.
کد خبر: ۵۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹ - 04November 2015

توان ما در منطقه طرح‌های دشمن را ناکام کرده است/ملت ایران هرگز مقابل استکبار زانو نخواهد زد

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، محمدجواد لاریجانی صبح امروز در سخنرانی یومالله 13 آبان در محل رواق امام خمینی حرم منور رضوی، اظهار داشت: خداوند همه ما را در پیروی از مکتب اهل بیت(ع) ثابت قدم داشته باشد، ما امروز در کنار مضجع مبارک امام هدایت بشریت و مهربانی گرد آمدهایم تا از حیثیت اسلام و مسلمین در قبال دسیسههای دشمنان اسلام دفاع کنیم و برای هدف مقدسی در اینجا جمع شدهایم.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با تاکید براینکه در امر هستهای و سایر امور توان ما کم نمیشود، گفت: ما باید قدر توانمندی خود را بدانیم و نگوئیم مثلا سانتریفیوژ ما قدیمی است و همین چیزهای به نظر قدیمی خواب را از چشم دشمن برده است.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی یک بنای مدنی و سیاسی براساس عقلانیت اسلامی و براساس مکتب اهل بیت بنا شده است. 

توان ما در منطقه طرحهای دشمن را ناکام کرده است

لاریجانی گفت: جمهوری اسلامی در علم و فناوری آن چنان پیشرفت کرده که مجبور به مذاکره با ما شدند تا کمی ترمز کنیم، توان ما در منطقه طرحهای دشمن را ناکام کرده و اینها به برکت مکتب اهل بیت(ع) بوده است.

وی با اشاره به اینکه عزت ما همه منبعث از این منبع فیاض است، خاطرنشان کرد: وقتی شما گوهر گرانبهایی داشته باشید راهزنان زیادی دور شما جمع میشوند، اگر تجربه جمهوری اسلامی ناموفق بود، دشمن کاری به ما نداشت.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه تصریح کرد: کلید راه "بصیرت" است، این از تعالین ائمه اطهار(ع) است. بصریت شاهکلیدی است که هم راه را تشخیص دهیم و هم دشمن را. بصیرت یعنی شیعه، یعنی باید شرایط و دشمن خود را به خوبی بشناسد و پشت سر ولیامرش برای مقابله با وی بایستد.

"دشمنهراسی" مقدمه تسلیم است

وی با اشاره به اینکه دشمنشناسی محصول بصیرت است، تصریح کرد: در مقابل این امر دشمنهراسی است، مکتب اهل بیت(ع) مکتب ما میتوانیم است و در هیچ شرایطی ظلم را نمیپذیریم چراکه دشمنهراسی مقدمه تسلیم است.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با اشاره به اینکه خوشخیالی و سطحینگری انحراف دوم در کنار دشمنهراسی است، گفت: دشمن را به جای دوست معرفی کردن ضد بصیرت است، موضع شیعه و پیروان اهلبیت(ع) همواره براساس دشمنشناسی است.

لاریجانی ادامه داد: آمریکا میخواهد اسلام اهل(ع) بیت را از ما بگیرد و یک پوسته ظاهری از آن در میان ما رواج دهد و بیدینی را رواج دهند و دختر و پسر ما را به اسارت بگیرند و به انسانهای آلوده و گرفتار تبدیل کنند.

 آمریکاییها هرجا رفتند دنبال "نفوذ" بودند

وی خاطرنشان کرد: هرجا آمریکاییها رفتند دنبال نفوذ بودند، دشمن با ترفندهای مختلف چه چیزی را میخواهد بگیرد، آنها با اسلام اهل بیت(ع) و اسلام حق و باطل مخالف هستند. با اسلامی که در مقابل ذلت میگوید هیهات من الذله مخالف هستند.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه تصریح کرد: امسال آیا به شکل ویژهای در معرض تهدید هستیم یا خیر؟ چرا رهبر انقلاب دائم هشدار میدهند؟ 13 آبان روز افزایش بصیرت نسبت به دشمن است.

وی گفت: امسال این مسئله ضرورت بالاتری دارد چرا؟ توجه کنید که اصلاً بحث هستهای این نیست که ما حق کسی را خورده باشیم و آنها حق ما را بخورند. در مسئله هستهای میگویند شما زیادی قدتان بلند است و ما میترسیم.

حرف آمریکاییها بیمنطق است و مقصدشان محدودکردن توانمندی ما

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: ما باید ظاهراً کاری کنیم که حضرات نترسند. حرف آنها اساسش بیمنطق است و مقصد آنها محدودکردن توانمندی ما است و میخواهند ملت ما قوی نباشد.

لاریجانی ادامه داد: سه تهدید مهم با این مذاکرات معنا پیدا میکند؛ یکی تهدید سیاسی است، آمریکاییهای خیال میکنند ایران زانو زده و عنوان میکنند ایران سیطره آمریکا را پذیرفته است؛ این بزرگترین اشتباه غرب است و کسانی که در داخل چنین اشتباهی کردهاند خطایی نابخشودنی مرتکب شدهاند.

ملت ایران هرگز مقابل استکبار زانو نخواهد زد/ منطق ما، مقاومت برابر استکبار است

دبیر ستاد حقوق بشر قوهقضائیه تاکید کرد: پیام امروز باید این باشد که ملت ما در مقابل استکبار زانو نزده است و این کار را نیز هرگز نخواهد کرد؛ منطق ما مقاومت در برابر استکبار است، ما ادعای رهبری آمریکا را معقول و مشروع نمیدانیم.

لاریجانی تاکید کرد: این پیام اول ملت ما در برابر بدفهمی از این مذاکرات است، مطلب دوم اینکه آمریکا فکرمیکند توانمندی ایران را میتواند محدود کند، در امر هستهای و سایر امور توان ما کم نمیشود ما از دشمن جز شیطنت و مکر انتظاری نداریم، اما خودمان باید هوشیار باشیم و قدر توانمندی خود را بدانیم و نگوئیم مثلا سانتریفیوژ ما قدیمی است و همین چیزهای به نظر قدیمی خواب را از چشم دشمن برده است.

دولتهای غربی هیچگاه سرمایهگذاری همراه با دانش انجام نمیدهند

وی تصریح کرد: ما اینها را خودمان درست کردهایم، اینها از این توانمندی میترسند و ما باید تصمیم و عهد خودمان را با ولایت تجدید کنیم، مطمئن باشید که دول غربی نمیآیند سرمایهگذاری همراه با دانش انجام دهند.

دبیر ستاد حقوق بشر قوهقضائیه تاکید کرد: آمریکا بهدنبال زمینه تغییر نظام است و این بزرگترین توهین به ملت ما است. چه کسی حق دارد راجع به تصمیم ما دخالت کند، دیپلماتهای ما باید بگویند اگر شما بناست درباره تغییر حکومت ما صحبت کنید، ما با شما صحبتی نداریم.

وی ادامه داد: این همه ظلم و نژادپرستی و جنایت در کشور خودشان است درحالی که ما به کشورها احترام میگذاریم و دخالت نمیکنیم، اما آنها در فتنه 88 با تمام امکانات آمدند و خدا کید آنها را شکست داد و باز هم شکست خواهند خورد. امسال باید امید دشمن را به کمک بصیرت و آگاهی و همدلی و پشت سر ولی امر دانا و با محکم ایستادن، امید دشمن را به ناامیدی تبدیل کنیم.

مقاومت برابر آمریکا و احیای مکتب مقاومت، محدود به ملت ایران نیست

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه تاکید کرد: برادران و خواهران عزیز فراموش نکنید که مقاومت ما برابر آمریکا و احیای مکتب مقاومت و شعار ما میتوانیم که از یادگارهای با برکت حضرت امام(ره) بوده است، فقط محدود به ملت ما نیست. امروز این مسئله در فلسطین و لبنان هم ثابت شده است.

لاریجانی خاطرنشان کرد: ایستادگی ما در مقابل استکبار و ایستادگی در دفاع از حق و عدم قبول ذلت، برکاتش برای تمام جهان اسلام و بشریت است و خداوند به این مکتب عزت خواهد داد.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار