قطعنامه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

13 آبان روز خشم ملت ایران علیه "شیطان بزرگ" است

قطعنامه تظاهرات سراسری 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار در تهران و سراسر کشور قرائت شد.
کد خبر: ۵۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹ - 04November 2015

13 آبان روز خشم ملت ایران علیه

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، قطعنامه پایانی تجمع سراسری روز 13 آبان، روز مبارزه ملی با استکبار در تهران و سراسر کشور قرائت شد. متن کامل این قطعنامه به شرح ذیل است:

السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک

با سلام و درود بر سرور آزادگان عالم حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و گرامیداشت یاد و خاطره دانشآموزان و دانشجویان شهید و غیوری که با پیروی از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) سیزدهم آبان ماه را به یکی از مهمترین روزهای عزت و افتخار و ایستادگی در مقابل ظلم و استکبار تبدیل نمودند، اینک که اقتدار عظیم حاصل از پیگیری استکبارستیزی ایران اسلامی و همراهان منطقهای، مانع یکهتازی آمریکای مستکبر در منطقه راهبردی غرب آسیا شده است، ما شرکتکنندگان در تظاهرات سراسری یومالله 13 آبان که روز تبلور خشم الهی و انقلابی ملت ایران علیه «شیطان بزرگ» آمریکای جنایتکار است، با اعتماد به نصرت الهی و اعتقاد بر استکبارستیزی عقلانی ملهم از عاشورای حسینی و ندای هیهات من الذله، مرگ بر آمریکا، مواضع خود را با بانگ رسای اللهاکبر و خامنهای رهبر به جهانیان اعلام میداریم.

1ـ ما شرکتکنندگان در این تظاهرات عظیم، وحدت و یکپارچگی و همدلی و همزبانی ملی، حول محور «ولایت فقیه» و پیروی از آموزه های امام راحل و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی را ضامن تثبیت عزت و پیشرفت کشور و مهمترین عامل شکست و ناکامیهای اردوگاه استکبار در همه عرصهها میدانیم.

2ـ ما شرکتکنندگان در این تظاهرات ضد استکباری، آمریکا را همچنان شیطان بزرگ و مبارزه با استکبار را مبارزهای منطقی، خردمندانه و متکی بر تجربیات تاریخی و اعتقادی خود دانسته و ضمن تأکید بر رعایت کامل شروط و ملاحظات دوراندیشانه و راهبردی مقام معظم رهبری در اجرای "برجام"، هرگونه تخطی از این امر را مصداق کامل نادیده گرفتن مصالح ملی و تضییع حقوق ملت عزیز ایران میدانیم.

3ـ ملت بیدار ایران اسلامی، فتنه تروریستی «داعش» و ظهور «تروریسم تکفیری» در منطقه را مولود سیاستهای خصمانه آمریکا در منطقه بهمنظور امنیتسازی برای رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی دانسته و اقدامات مداخلهجویانه جبهه حامیان تروریسم در عراق و سوریه را محکوم می کند.

4ـ ملت مسلمان و انقلابی ایران، جان باختن تعداد زیادی از حجاج بیتالله الحرام در حوادث غمانگیز مکه و منا را نشانه سوء مدیریت و بیکفایتی رژیم آلسعود دانسته و با تأکید بر فراموشناپذیری این جنایات بزرگ؛ چارهاندیشی کشورهای اسلامی برای مدیریت مناسک حج را ضرورتی برای تأمین امنیت همهجانبه حجاج میداند.

5ـ ما تظاهرکنندگان یومالله 13 آبان، کشتار مردم مظلوم و مسلمان یمن که در سایه سکوت مجامع بینالمللی و حمایت ظالمانه آمریکا انجام میشود را محکوم نموده و ادامه کودککشی و جنایات وحشیانه آلسعود را مقدمه گسترش تنفر و انزجار مسلمانان و اضمحلال آن رژیم پلید و نابودی آنان میدانیم.

6ـ ملت سرافراز ایران، حمایت از ملل مظلوم و مسلمانان جهان بهخصوص ملت مظلوم فلسطین، یمن، سوریه، عراق ، افغانستان و بحرین را وظیفه دینی و الهی خود دانسته و رفتار غاصبانه و خباثتآمیز رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی در اهانت به حریم مقدّس مسجدالاقصی را شدیداً محکوم مینماید.

7ـ ما شرکتکنندگان در این تظاهرات پرشور، ضمن تأکید بر اجرای هرچه سریعتر سیاستهای اقتصاد مقاومتی، از مسئولان کشور میخواهیم که منازعات درونی، آنان را از دشمنان اصلی بهویژه آمریکای کینهتوز غافل نساخته و بدون توجه به نرمشهای ظاهری دشمن حیلهگر با مسدودنمودن راه هرگونه نفوذ دشمن، هوشیارانه از منافع و آرمانهای ملت و جمهوری اسلامی حفاظت و پاسداری نمایند.

8ـ ما شرکتکنندگان در این تظاهرات ملی، ضمن تجدید میثاق با آرمانهای بلند حضرت امام(ره) و شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و بیعت مجدد با ولی امر مسلمین، مقام معظم رهبری امام خامنهای عزیز (مدظله العالی) منویات و رهنمودهای معظمله در عرصههای گوناگون را "فصلالخطاب" دانسته و بر لزوم تلاش قوای سهگانه و تمامی جریانات و جناحهای سیاسی معتقد به انقلاب و نظام برای بهکارگیری ظرفیتها و فرصتهای موجود در جهت تحقق آن تأکید میکنیم.

والسّلام علیکم و رحمه الله و برکاته

13 آبان 1394 -21 محرم 1437 - 4 نوامبر 2015

مرگ بر آمریکا ـ مرگ بر اسرائیل ـ مرگ بر استکبار

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار