اعلام انزجار راهپیمایان 13 آبان عاملان کشتار منا با شعار "مرگ بر آل سعود"

علاوه بر پلاکاردها و بنرهای حاوی شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و دیگر شعارها که هر ساله در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار در دست دانش‌آموزان و دانشجویان دیده می‌شد، پلاکاردهای «مرگ بر آل سعود»‌ در دست بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان حاضر در راهپیمایی برافراشته شده بود.
کد خبر: ۵۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ - 04November 2015

اعلام انزجار راهپیمایان 13 آبان عاملان کشتار منا با شعار

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، در راهپیمایی یومالله 13 آبان امسال در اولین دقایق آغاز تجمع بزرگ ضداستکباری در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا، پرچم این کشور به همراه پرچم رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد.

اجرای سرود "ای ایران" توسط دانشآموزان تهرانی

دانشآموزان تهرانی در حاشیه مراسم راهپیمایی یومالله 13 آبان، سرود «ای ایران» و «یار دبستانی» را همخوانی کردند.

اعلام خشم و انزجار از آل سعود در راهپیمایی روز 13 آبان

خشم دانشجویان و دانشآموزان حاضر در روز ملی مبارزه با استکبار علیه جنایتهای رژیم آل سعود در برابر سفارت سابق آمریکا پررنگتر از سالهای قبل ابراز شد.

به گزارش دفاع پرس، علاوه بر پلاکاردها و بنرهای حاوی شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و دیگر شعارها که هر ساله در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار در دست دانشآموزان و دانشجویان دیده میشد امسال و به علت جنایت آل سعود در مراسم حج که منجر به قربانی شدن بیش از 4000نفر از حجاج بیتالله الحرام به ویژه حدود 500 نفر از زائران کشورمان شد، شعارهایی علیه رژیم آل سعود نیز بر روی پلاکاردها و بنرهایی که راهپیمایان دانشآموز و دانشجو در دست گرفتهاند پررنگتر از سال قبل به چشم میخورد.

پلاکاردهای «مرگ بر آل سعود» در دست بسیاری از دانشآموزان و دانشجویان حاضر در راهپیمایی برافراشته شده بود و در برخی دیگر از پلاکاردها نیز جملاتی همچون «شمر و یزید و خولی، جمع شده در سعودی» به چشم میخورد.

تهرانیها خواستار راهاندازی شبکههای مجازی ملی شدند

جمعی از شرکتکنندگان در مراسم یومالله 13 آبان روز مبارزه با استکبار دستنوشتههایی مبنی بر لزوم راهاندازی شبکههای مجازی ملی در دست داشتند.

در این دست نوشتهها شبکههای مجازی لاین، واتساپ و تلگرام ابزارهای جاوسی سرویسهای غرب معرفی شده و درخواست  فیلترینگ یا کنترل بیشتر بر روی آنها مطرح شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار