دغدغه‌های ناشران خصوصی دفاع مقدس ـ 2

آپارتاید رسانه‌ای گریبان‎گیر ناشران خصوصی دفاع مقدس است

مدیر انتشارات هزاره ققنوس گفت: ناشران خصوصی حوزه دفاع مقدس، در حوزه توزیع و تبلیغ گرفتار نوعی آپارتاید رسانه‌ای هستند.
کد خبر: ۶۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۳ - 22November 2013

آپارتاید رسانه‌ای گریبان‎گیر ناشران خصوصی دفاع مقدس است

رضا حاجی آبادی مدیر انتشارات هزاره ققنوس در گفت و گوبا خبرگزاری دفاع مقدس در خصوص وضعیت ناشران دفاع مقدس اظهار داشت: چاپ و انتشار کتاب با محتوای خوب و پرداختن به موضوع جنگ از همه زوایا میتواند به ناشران خصوصی کمک کند.

حاجیآبادی افزود: میتوان گفت اغلب رسانهها، خصوصاً رسانههای دیداری و شنیداری کتب ناشران دولتی را تبلیغ و عرضه میکنند و در نتیجه ناشران خصوصی هیچ سهمی در این بین ندارند.

وی با اظهار تاسف از نبود ارتباط رسانهها با ناشران خصوصی گفت: باید به این نکته توجه شود که اگر کتب حوزه دفاع مقدس به خوبی در سطح رسانهها تبلیغ شوند، مخاطب خود را خواهند یافت.

مدیر انتشارات هزاره ققنوس به ارائه راهکارهایی در این زمینه پرداخت و عنوان کرد: تبلیغ بدون تبعیض و فروش پیامکی آثار میتواند به ترویج آثار این حوزه کمک کند.

وی نذر کتاب را که در چند سال اخیر مطرح شده از دیگر راهکارهای حل مشکلات ناشران خصوصی دانست و افزود: نذر کتاب، طرح خوبی بود که میتوانست در هفته دفاع مقدس مخاطبان خود را پیدا کند.

حاجی آبادی تولید کتابهای خوب در زمینه دفاع مقدس را از دیگر راهکارهای حل مشکلات برشمرد و گفت: چاپ و انتشار کتاب با محتوای خوب و پرداختن به موضوع جنگ از همه زوایا نیز میتواند به ناشران خصوصی کمک کند.

این فعال فرهنگی خاطرنشان کرد: در مسئله جنگ باید توجه داشت که همه شهدا آسمانی نبودند، بلکه از زمین به آسمان رسیدند و در این بین شکستهایی وجود داشت که باید آن را پذیرفته و از آن درس بگیریم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار