دغدغه‌های ناشران خصوصی دفاع مقدس - 9

ذائقه مخاطب را در عرصه کتب دفاع مقدس شناسایی نکرده‌ایم

مدیر نشر هدی گفت: هنوز در عرصه کتب دفاع مقدس ذائقه مخاطب را شناسایی نکرده‌ایم و برخی کتاب‌های منتشر شده در این زمینه با سلیقه مخاطب همخوانی ندارند.
کد خبر: ۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۷ - 04December 2013

ذائقه مخاطب را در عرصه کتب دفاع مقدس شناسایی نکرده‌ایم

علی فلاح زاده مدیر انتشارات هدی در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: گهگاه در مباحث مربوط به حوزه نشر و خصوصاً کتابهای دفاع مقدس رکود دیده میشود که نیازمند ریشهیابی است.

فلاحزاده ادامه داد: پیش از این وزارت ارشاد کتب دفاع مقدس را از ناشرین خریداری میکرد و از این طریق به نوعی ناشران را حمایت می کرد، اما اکنون به دلایل مختلفی توانایی انجام این کار را ندارد.

وی افزود: علت رکود را باید در عدم شناسایی ذائقه مردم جست و جو کرد؛ شاید محتوای کتابهای تولیدی، با سلیقه مخاطب همخوانی ندارد.

مدیر نشر هدی علت فروش بعضی از کتب دفاع مقدس را تقریظ رهبری عنوان کرد و گفت: محتوای کتاب باید طوری باشد که خواننده را جذب کرده و او را به خرید کتاب ترغیب نماید.

نظر شما
پربیننده ها