دغدغه‌های ناشران خصوصی دفاع مقدس - 8

وزارت ارشاد و متولیان فرهنگی دفاع مقدس از ناشران خصوصی حمایت کنند

مدیر نشر یازهرا معتقد است: ناشران خصوصی دفاع مقدس نیازمند حمایت وزارت ارشاد و دیگر متولیان فرهنگی عرصه دفاع مقدس هستند.
کد خبر: ۷۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۲ - 02December 2013

وزارت ارشاد و متولیان فرهنگی دفاع مقدس از ناشران خصوصی حمایت کنند

علی اکبری، مدیر نشر یا زهرا در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: نشر یازهرا هیچ دغدغهای بابت پخش آثار خود ندارد و برای پخش این آثار از طریق مراکز سنتی توزیع اقدام میکند.

وی با اشاره به تشکیل مجمع ناشران دفاع مقدس افزود: این مجمع برای رفع مشکلات توزیع تشکیل شد که تا به امروز نتوانسته به حل آن بپردازد.

اکبری با بیان اینکه نشر یازهرا به دنبال چاپ کتابهای سفارشی نیست ادامه داد: به دنبال تبلیغات کتاب و یا چاپ کتب سفارشی نیستم و تا به امروز توانسته ایم با ایدهها و سوژه های خود جلو برویم.

مدیر نشر یا زهرا به وجود تبعیض در زمینه تبلیغات اشاره کرد و تصریح کرد: میان ناشران خصوصی و دولتی تبعیض وجود داردو ناشرینی که حمایت و پشتیبانی دولت را یدک میکشند، میتوانند در زمینه تبلیغات مانور دهند.

وی با انتقاد از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و وزارت ارشاد گفت: بنیاد و وزارت ارشاد که از متولیان فرهنگی به حساب میآیند، هیچ حمایتی از ما نکرده اند.

اکبری بابیان اینکه اگر اعتقاد در کار دفاع مقدس باشد، چرخه تولید و فروش پیش میرود، خاطر نشان کرد: نشر یا زهرا در زمینه نشر راه خود را پیدا کرده است. در این بین بیشتر به دنبال کارهای پژوهشی هستیم و بعد ازآماده شدن به چرخی تولید و توزیع فرستاده میشوند و همین روند در چرخه تولید کتاب وجود دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار