یادداشت/ سرهنگ حمزه دهقان

رابطه رسانه و روحیه رزمندگان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در یادداشتی آورده: رسانه های تبلیغی بویژه صداوسیما در اطلاع رسانی و تحلیل مسائل سیاسی و نظامی جنگ نقش موثری داشتند و می توانستند در تقویت یا تضعیف روحیه حماسی و رزمی ملت و رزمندگان تاثیرگذاری جدی داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۰۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۱ - 09November 2016

نمایشگاه/// مدیران کل///پشتیبانی از رزمندگان و یگان های عملیاتی در هشت سال دفاع مقدس تنها در بعد سخت افزاری نبودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از زاهدان، سرهنگ حمزه دهقان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در یادداشتی اختصاصی به بررسی نقش رسانه و دفاع مقدس پرداخته است.

وی در یادداشت خود آورده:

اطلاع رسانی، اقناع افکار عمومی در حوزه های داخلی و خارجی و تقابل با جنگ روانی ، در حوزه نرم افزاری دفاع مقدس نامیده می شود.

رسانه های تبلیغی بویژه صداوسیما در اطلاع رسانی و تحلیل مسائل سیاسی و نظامی جنگ نقش موثری داشتند و می توانستند در تقویت یا تضعیف روحیه حماسی و رزمی ملت و رزمندگان تاثیرگذاری جدی داشته باشند.

حضرت امام (ره) ضمن ساماندهی و بسیج همه جانبه ملت ونیروهای مسلح برای حضور هماهنگ وموثر در عرصه دفاع کلیه فعالیت های سیاسی و تبلیغی و رسانه ای را با مسائل جنگ به عنوان مسئله اصلی کشور مرتبط می ساختند تا دفع تجاوزات دشمن در راس سیاستهای کلان نظام جمهوری اسلام ایران باشد . و همواره رزمندگان اسلام به صورت همه جانبه پشتیبانی شده و ازهر گونه آسیب به روحیه مردم و رزمندگان جلوگیری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار