جلائی عنوان کرد

انجام 570 ساعت مصاحبه با رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس گیلان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان از انجام 570 ساعت مصاحبه با رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس امسال در گیلان خبر داد و گفت: تعداد 11 هزار برگ از مصاحبه‌ها تاکنون پیاده‌سازی شده است.
کد خبر: ۱۳۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۰ - 11March 2014

انجام 570 ساعت مصاحبه با رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس گیلان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "رسول جلائی" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گیلان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور گیلان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اظهار کرد: امسال دو عنوان کتاب در زمینه خاطره و داستان کوتاه همزمان با اعزام کاروان راهیان نور در اختیار زائران گذاشته میشود.

وی به مجموعه داستانهای کوتاه "ساعت عشق 8 را نشان میدهد" برای توزیع بین راهیان نور اشاره کرد و افزود: کتاب "الفبای معرفت" در حوزه خاطرات شهید آلیانی در اختیار زائران مناطق عملیاتی دفاع مقدس گذاشته میشود.

جلائی مسابقه طراحی پوستر راهیان نور را از برنامههای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان خواند و بیان کرد: مسابقه مذکور با همکاری انجمن گرافیک استان در حال انجام است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان در ادامه با بیان اینکه کارکنان دستگاههای اجرایی گیلان امسال 7 هزار و 728 نفر ساعت کلاسهای آشنایی با علوم و معارف دینی را گذراندند، تصریح کرد: دورههای آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاههای گیلان برگزار شده است.

570 ساعت مصاحبه با رزمندگان دفاع مقدس گیلان

وی از انجام 570 ساعت مصاحبه با رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس امسال در گیلان خبر داد و یادآور شد: تعداد 11 هزار برگ از مصاحبهها تاکنون پیادهسازی شده است.

جلائی، تالیف و حمایت از پنج کتاب را از اقدامهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان در سال 92 عنوان کرد.

فیلم مستند "به رنگ چمران" ساخته شد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان با اشاره به تولید فیلم مستند "به رنگ چمران"، خاطرنشان کرد: مستند مذکور مربوط به 52 شهید هنرستان شهید چمران رشت است.

وی برگزاری 11 جلسه نقد ادبی آثار دفاع مقدس در گیلان را از برنامههای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان در سال 92 خواند و اظهار کرد: حمایت از سه عنوان پایاننامه کارشناسی ارشد از جمله اقدامهای بنیاد مذکور در سال جاری است.

به گفته جلائی، امسال جشنواره پژوهش برتر دانشجویی مربوط به درس دفاع مقدس با قدردانی از پنج پژوهشگر برتر در گیلان برگزار شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان از تولید نمایش رادیویی با موضوع "دفاع مقدس" در صدای مرکز استان خبر داد و بیان کرد: نمایش مذکور در 15 قسمت تولید شده و در نوروز 93 پخش میشود.

نظر شما
پربیننده ها