رسول جلایی:

انقلاب اسلامی تکیه‌گاهی محکم برای همگان است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان گفت: انقلاب اسلامی تکیه گاهی است که هر اندازه بتواند پایه های خود را مستحکم تر کند، مردم بیشتری در جهان می توانند به آن اتکا کنند.
کد خبر: ۱۳۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۱ - 13March 2014

انقلاب اسلامی تکیه‌گاهی محکم برای همگان است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، "رسول جلایی" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه مسایل اقتصادی یکی از حوزه هایی است که دشمن به شدت در تلاش است تا ما را در آن حوزه به عقب براند، گفت: اقتصاد مقاومتی روشی برای رسیدن به اقتصاد پویا است، اقتصادی که به توانمندی مردم خود متکی است و سعی می کند تا امکانات بالقوه خود را تبدیل به بالفعل کند.

وی با اشاره به نامگذاریهای ابتدای هر سال از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: نامگذاریهای مقام معظم رهبری یا به واسطه عقب ماندگیهای ما در آن حوزه است و یا دشمنان در تلاشند تا ما را در آن حوزه به عقب برانند.

جلایی با اشاره به اینکه نامگذاریهای مقام معظم رهبری در واقع نوعی پیش بینی و جهت گیری در فعالیتهای کشور است، افزود: این پیش بینی ها برگرفته از نگاه کلان و راهبردی مقام معظم رهبری به این حوزه از جمله مسایل اقتصادی و اقتصاد مقاومتی است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان تصریح کرد: ما باید بتوانیم فعالیتهای نظام جمهوری اسلامی را به عنوان یک الگو برای همه کسانی که دلبسته و دلداده این نظام در سراسر جهان هستند به صورت عینی و ملموس برجسته سازیم.

جلایی با بیان اینکه هر اندازه ما در ارائه پیشرفت ایران موفق باشیم به همان اندازه افقی را که مردم مسلمان جهان به آن چشم دوخته اند دست یافتنی تر می شود، تاکید کرد: انقلاب اسلامی تکیه گاهی است که هر اندازه بتواند پایه های خود را مستحکم تر کند، مردم بیشتری در جهان می توانند به آن اتکا کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان اضافه کرد: پیام انقلاب اسلامی این جذبه و توانایی را دارد که افکار و اندیشه های مردم مسلمان و آزادی خواه جهان را اغنا کند و در حوزه های اقتصادی، سیاسی و غیره تکیه گاهی برای مردم مستضعف و مسلمان جهان باشد.

جلایی با بیان اینکه ما در حوزه اقتصاد مقاومتی به اندازه کافی منابع داریم، بیان کرد: در این خصوص حرفهای لازم را گفته ایم و اکنون فرصت کار و عمل است و باید نشان دهیم اقتصاد مقاومتی، اقتصادی با ویژگی هاییست که مردم نتایج آن را در زندگی خود احساس کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار