آیت الله خاتمی:

ولایتمداری رمز موفقیت جامعه در تمامی صحنه‌هاست

امام جمعه موقت تهران گفت: ولایتمداری رمز موفقیت جامعه در تمامی صحنه‌هاست و استان کرمان، استان ولایت‌مداران است که شرایط وحدت و همدلی کم‌نظیری در آن حاکم است.
کد خبر: ۱۴۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۸ - 17March 2014

ولایتمداری رمز موفقیت جامعه در تمامی صحنه‌هاست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، اجتماع هزار و ۵۰۰ نفری بسیجیان و مردم شهرستان بافت عصر دیروز در حسینیه ثارالله این شهر برگزار شد.

در این مراسم آیت الله "سید احمد خاتمی" عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران با اشاره به تحریمهای اقتصادی علیه مردم ایران، گفت: ملت بصیر، آگاه و ولایی ایران اسلامی نه تنها در برابر این تحریمها شکست نخواهد خورد بلکه با استقامت و مستدام با روحیه معنوی مضاعف پیروز نهایی خواهد بود.

وی افزود: از افتخار استان کرمان و شهرستان بافت همین بس که سرلشکر بزرگ جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی از این دیار سر برآورده است و فرهیختگان این شهر بسیار زیاد هستند و این مردم ولایتمدار هستند.

امام جمعه موقت تهران ابراز کرد: از ابتدا تاکنون آنچه که ملت ما را نگه داشته، محبت اهل بیت(ع) است، جنگ تحمیلی ما با شعارها و فریادهای ائمه پیروز شد، کشور ما به فضل خدا در بهترین شرایط اجتماعی، سیاسی و نظامی قرار دارد، دشمن بنای تبلیغاتش را خالی کردن دل مردم گذاشته است.

وی سپس به بیان معیارهای رشد و توسعه کشور پرداخت و گفت: مهمترین معیار رشد کشور داشتن رهبر صالح و آگاه است و خداوند از ابتدای انقلاب اسلامی الطاف زیادی به نظام داشته است و حضور امام خمینی(ره) و آیتالله خامنهای از الطاف الهی است.

آیت الله خاتمی بیان کرد: دومین معیار رشد، توسعه و ماندگاری یک کشور داشتن نیروهای نظامی مقتدر برای دفاع از کشور است و با این وضعیت نظامی که جمهوری اسلامی دارد، اگر رژیم صهیونیستی اندک تعرضی به ما کند با خاک یکسان میشود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به سومین رکن پیشرفت علمی گفت: مذاکرات فقط درباره موضوع هستهای است و اگر طرف مذاکره از توان موشکی ما صحبت کند، تیم مذاکره کننده باید جلوی آنها بایستد و این را بدانید، اگر آمریکا و صهیونیست میتوانستند به ما حمله کنند تا امروز این کار را کرده بودند.

لازم به ذکر است شهرستان بافت ۲۷۴ شهید، ۹۲۰ جانباز و ۲۳ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

نظر شما
پربیننده ها