آیت‌الله خاتمی:

دشمنی‌های کینه‌توزانه دشمنان با سپاه نشانگر موفقیت در انجام وظایف است

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنی‌های کینه توزانه‌ای که دشمنان انقلاب با سپاه انقلاب اسلامی دارند گویای آن است که این نهاد در انجام وظایف خود موفق بوده است.
کد خبر: ۱۶۶۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱ - 20April 2014

دشمنی‌های کینه‌توزانه دشمنان با سپاه نشانگر موفقیت در انجام وظایف است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، آیتالله "سیداحمد خاتمی" عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در گفتوگو با تسنیم با بیان اینکه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی از نهادهایی است که با انقلاب اسلامی متولد شد، گفت: سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی از زمان تولدش تاکنون پیشنیه افتخار آمیزی برای خود باقی گذاشته است و امید که این پیشیه افتخار آمیز را نسلهای بعدی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همین افتخار و شفافیت حفظ کنند.

وی افزود: دشمنیهای کینه توزانهای که دشمنان انقلاب با سپاه انقلاب اسلامی دارند گویای آن است که این نهاد در انجام وظایف خود موفق بوده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اصل ۱۵۰ قانون اساسی گفت: در اصل ۱۵۰ قانون اساسی آمده است: "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در نخستین روزهای پیروزی این انقلاب تشکیل شد، برای ادامه نقش خود در نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن پابرجا میماند. حدود وظایف و قلمرو مسوولیت این سپاه در رابطه با وظایف و قلمرو مسوولیت نیروهای مسلح دیگر با تأکید بر همکاری و هماهنگی برادرانه میان آنها به وسیله قانون تعیین میشود"، بنابراین قانون اساسی این نهاد را تثببت و رسالت آن را نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن عنوان کرده است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه در یک قضاوت منصفانه باید گفت سپاه به رسالت خوبی عمل کرده است، تصریح کرد: در دوران ۸ سال دقاع مقدس و بعد هم در حوادثی که انقلاب نیاز به حضور سپاه داشت، سپاه رسالت خود را به خوبی انجام داده است و همچنین نیروهای مسلح ما تحت امر فرماندهی کل قوا همگی بازوی پرتوان کشور هستند. ارتش، نیروی انتظامی و بسیج همگی حافظ عزت و اقتدر نظام اسلامی هستند.

آیتالله خاتمی با تأکید بر اینکه دشمنان نمیتوانند شاهد حضور هیچ یک از نیروهای مسلح ما باشند، اظهار کرد: اینها با نظام اسلامی مسئله دارند و قهراً نه سپاه، نه ارتش و نه دیگر نیروهای مسلح را نمیتوانند تحمل کنند، بنابراین باید از این نیروهای خدمتگزار به یاری خداوند پشتیبانی کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار