مسئول بسیج هنرمندان در مراسم یادبود شهید آوینی:

آوینی الگوی جهادی بلامنازع اهالی فرهنگ کشور است

مسئول بسیج هنرمندان در مراسم بزرگداشت شهید آوینی تأکید کرد: اهالی فرهنگ و هنر کشور ما باید این شهید را در راه تحقق مدیریت جهادی، الگوی خود قرار دهند.
کد خبر: ۱۵۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶ - 09April 2014

آوینی الگوی جهادی بلامنازع اهالی فرهنگ کشور است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، نشست تخصصی هنر انقلاب اسلامی با مدیریت جهادی ویژه بیستمین سالگرد شهید سیدمرتضی آوینی، خالق مستند بزرگ روایت فتح به همت سازمان بسیج هنرمندان در سالن فرهنگی اسوه برگزار شد.

در این نشست، حسین قنادیان، مسئول بسیج هنرمندان گفت: میدانید که امروز روز هنر انقلاب اسلامی و بیستمین سالگرد شهادت شهید آوینی است. از طرفی مقام معظم رهبری نیز در ابتدای سال تأکید کردند که باید اقتصاد و فرهنگ را با نگاه جهادی به مسیر موفقیت هدایت شود.

وی با بیان اینکه شهید آوینی هیچگاه به دنبال شهرت نبود، تصریح کرد: اعتقاد دارم برای تحقق شعار سال باید دستگاههای مرتبط به الگوهایی همچون شهید آوینی توجه جدی کنند و در این مسیر گامهای بلندی را بردارند، چراکه شهید آوینی همواره با نفس خود درگیر بود و با افکار و اندیشههای غربزده و کفرآمیز، مبارزه میکرد.

قنادیان خستگیناپذیری در جهاد را ویژگی بعدی آوینی دانست و گفت: سیدمرتضی مجاهد خستگیناپذیری بود که هیچ گاه کسی ندید ایشان از مسیر خود، باز بماند. او همیشه ولایتپذیر و همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری بود.

مسئول بسیج هنرمندان در پایان خاطرنشان کرد: در این چند دهه انقلاب اسلامی به جز دوران دفاع مقدس فرهنگ ما در لابی سیاست و قدرت از بین رفت. امیدواریم با این موقعیت و فرصتی که امسال پیش آمده بتوان فرهنگ را در جامعه گسترش دهیم تا به نوعی بخشی از دِین خود را نسبت به شهدا ادا کرده باشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار