در نشست تخصصی امت واحده اسلامی مطرح شد/

تاکید علمای جهان اسلام بر مبارزه با جریان های تندرو/ منشا جنایات تروریست ها کشورهای غربی و جریان استکباری است

علما واندیشمندان حاضر در نشست تخصصی امت واحده اسلامی بر مبارزه تمام قد باجریان های تندرو از هر طیف مذهبی و در هرکشوری تاکید کردند.
کد خبر: ۳۸۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸ - 08January 2015

تاکید علمای جهان اسلام بر مبارزه با جریان های تندرو/ منشا جنایات تروریست ها کشورهای غربی و جریان استکباری است

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس،در دومین روز اجلاس بین المللی تقریب مذاهب اسلامی که در تهران در حال برگزاری است نشست تخصصی امت واحده اسلامی ،چالش ها وراهکارها با حضور دهها نفر از علما و متفکرین جهان اسلام در محل سالن کنفرانس هتل استقلال برگزار شد .

در این نشست مشکلات و راهکارهای پیش روی کشورهای اسلامی با توجه به موقیت جغرافیایی،دولت های حاکم، جمعیت کشور ، نقش استعمار و دولت های متخاصم درکشورها ، و نقش گروه های تندرو داخل و خارج جهان اسلام به صورت تخصصی بررسی شد .

فلسطین ، بحث آزادسازی قدس شریف و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس موضوعی بود که همه علمای حاضر بر اصلی بودن محور آنها در سیاست خارجی کشورهای اسلامی تاکید داشتند.

موضوع آگاه سازی و بصیرت افزایی جریان های اسلامی برای مبارزه با جریان های تندرو درمنطقه وجهان و  تاکید بر نقاط مشترک دینی با محوریت نبی مکرم اسلام از دیگر موضوعات این نشست بود .

همچنین علما واندیشمندان حاضر در نشست بر تخصصی شدن مبارزه تمام قد باجریان های تندرو از هر طیف مذهبی و در هرکشوری تاکید و اعلام کردند: بهترین راه مبارزه با تندروی و افراطی گری ، نشان دادن چهره واقعی اسلام ناب محمدی به جهانیان است .

آنان همچنین با اشاره به جنایات تروریستهای تکفیری داعش درمنطقه تصریح کردند : سرمنشاء این جریان از کشورهای غربی و استکباری است و تنها راه مبارزه با آن اتحاد مذاهب اسلامی و مبارزه قدرتمند مسلحانه است.

انتهای پیام/ک.ح

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار