تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی-11

پاس گل «تشیع انگلیسی» برای «داعش»

«تشیع تکفیری» در «لندن» آب و نان می‌‎خورد تا جثه‌ فربه‌اش آماده انجام ماموریت باشد٬ مهمترین پرچم تبلیغی شیعه در محرم که توانایی جذب «عاطفه‌های خفته» مردم دنیا را دارد به تیغ روی گلوی اسلام تبدیل می‌شود٬ صحنه‌های «قمه زنی» وحشیانه‌ کودک و بزرگسالان شیعه «چهره» اسلام را بهتر از «اتاق گریم» هالیوودی‌ها به صورت «مراد دل» یانکی‌ها تبدیل می‌کند.
کد خبر: ۴۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۵ - 03February 2015

پاس گل «تشیع انگلیسی» برای «داعش»

مسعود فروغی پژوهشگر و فعال رسانه ای در یادداشت اختصاصی برای  دفاع پرس نوشت:

در بحبوحهی سالهای درگیری امریکاییها در عراق و افغانستان مهمترین مساله ای که اذهان عمومی را درگیر میکرد چیستی «سکانس پایانی» نمایشنامه «بوش پسر» برای مسلمانان بود؛ برجهای دوقلوی نیویورک در رسانههای غربی درحالی متلاشی میشد که سالها برنامه ریزی هالیوودی زمینه پذیرش تئوری «اسلام= دین آدم کشی» را مهیا کرده بود.

هجمه اعجاب انگیز به اسلام روز به روز افزایش پیدا میکرد؛ امریکایی ها بزرگترین «تئاتر» تاریخ را به روی صحنه دنیا آورده بودند٬ زمانی که هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق امریکا خبر از «کمک مالی 20 سال گذشته امریکا به القاعده» میداد دیگر گرد و خاک شلوغ کاری این صحنهآرایی قرن بیستمی به زمین نشسته بود.

امریکایی ها راه به زانو درآمدن بزرگترین مشکل تاریخی پروژه «امریکایی کردن دنیا» را در «مخدوش» کردن تصویر آن برای مردم جهان میدانند٬ برای همین عملیات خراب کاری «اسلام مساوی طالبان و القاعده» با هنرنمایی خارق العاده جریانات تکفیری در پیش است و البته این نقشه حساس بدون یک «نقش مکمل» ماهر کامل نمیشود.

در یک مرور کوتاه «اسلام آدم کش» با نقش اصلی «مردان ریش بلند» که میخواهند زنان و مردان «بلوند» دنیا را به طرز وحشیانهای قتل عام کنند با «نقشه راه» هوشمندانه عالمان دینی جهان اسلام با مشکل بزرگی روبرو شدند٬ در واقع «جریان تکفیری وهابی» که با چاقوی «یا شیعه یا سنی» به جان اسلام افتاده با تئوری «وحدت» به گوشه رینگ میرود و برای نجات پیدا کردن از این مخمصه نیاز به دست معجزه آسای دیگری داشت.

جهان اسلام دو قطبی که مانند انسانهای اولیه به جان هم افتاده باشند باید «تشیع تکفیری» هم داشته باشد٬ کسانی که همان پرچم سرخ و سبز و سیاه شیعه را بلند کنند ولی «توجیهی» تمام عیار برای وجود «تکفیری وهابی» هم باشد٬ دشمن اصلی در نقشه اسلام دو قطبی نماز میخواند و اتفاقا در حال جنگ با «کارگردان مو بور امریکایی» است ولی فعلا و تا پایان نقشی که برای او تعریف کردهاند نباید کاری با دنیای واقعی داشته باشد.

«تشیع تکفیری» در «لندن» آب و نان میخورد تا جثهی فربهاش آماده انجام ماموریت باشد٬ مهمترین پرچم تبلیغی شیعه در محرم که توانایی جذب «عاطفههای خفته» مردم دنیا را دارد به تیغ روی گلوی اسلام تبدیل میشود٬ صحنههای «قمه زنی» وحشیانهی کودک و بزرگسالان شیعه «چهره» اسلام را بهتر از «اتاق گریم» هالیوودیها به صورت «مراد دل» یانکیها تبدیل میکند.

رژه رفتن روی «نقاط حساس» مردم جهان البته یک پرده از نمایش «شیعه قلابی» است٬ آتش توپخانه از اتاق جنگ مستقر در «لندن» به جای آنکه دشمن اصلی صهیونیست را هدف بگیرد با تمام قوا در حال تکفیر اهل سنت است٬ تازه نه آن سنی مذهبهایی که با «برند وهابیت» همدست شیطان بزرگ هستند.

اما این عملیات خطرناک تکفیری به اسم شیعه دقیقا چگونه عمل میکند؟ ظاهر ماجرا دفاع از محکمات شیعه است٬ همان «علمی» که شیعه واقعی زیر آن سینه میزند بلند شده است ولی با سرعت تمام از جاده اصلی دور میشود:

*دشمن اصلی شیعه لندنی کیست؟

عواطف مذهبی شیعیان که ارتباط عمیقی با اهل بیت(ع) دارد مورد سواستفاده شدید جریان «تشیع انگلیسی» است٬ آنچه در گسترش روز به روز احساسات مذهبی جامعه رخ میدهد در قاموس این جریان وسیلهای است برای بازکردن پرونده کینه ورزی مذهبی آن هم به بدترین صورت ممکن؛ از این منظر اما زیاد عجیب نیست که وقتی پروژه شستشوی مغزی همکار «آن وری» تشیع قلابی در جریان اهل سنت جواب میدهد.

لعن و نفرین و توهین علنی بر خلاف صراحت نظرهمه مراجع تقلید آنچنان مقدس میشود که بی کم و کاست نسخه اصلی «تکفیری»هاست٬ این جریان با استدلالهای عجیب حتی محرم و عاشورای حسینی که بسیاری از مردم اهل سنت در آن شرکت میکنند را به مجالس لعن مقدسات اهل سنت تبدیل میکنند.

هرچند ذکاوت علمای بزرگ اسلام آب بر آتش فتنه تکفیریها است٬ آیت الله العظمی وحید خراسانی در این باره میگوید: «دین اسلام، دین رحمت و رسول اسلام، رسول رحمت است. این دین، آن رفتار پیغمبر و امیرالمؤمنین(ع) جایی برای حرکتهای تکفیری و این تندروها باقی نمیگذارد. فقاهت در این گونه جریانها از بین رفته است، سبّ و لعن علنی جایز نیست و دستور خود ائمه بهخلاف این است. در روایات دو مطلب آمده یکی نفی و دیگری اثبات، نفی اینکه نباید با اتباع مذاهب دیگر دشمنی کرد و به مقدسات آنها توهین نمود و لعن و سبّ بزرگان آنها جایز نیست، زیرا موجب دور کردن آنها از اهلبیت(ع) و معارف آنها میشود، در نمازهای جماعت آنها شرکت و به آنها محبت کنید، از مرضای آنها عیادت و سخنان و معارف ما را برای آنها بیان کنید»

موضوع قابل تاملتر این است که موج طرد و نفرین «تشیع انگلیسی» از جبهه اهل سنت هم عبور کرده است و پای تخریب گسترده علمای شیعه هم رسیده است٬ نه چهرههای بزرگ مذهبی که دستی در سیاست دارند بلکه هر کسی که جلوی دشمن سازی جعلی در اسلام را بگیرد.

*شیعه لندنی و دردهای مسلمانان

دهها شبکه ماهوارهای این جریان مامور تبلیغ «نقشه راه» انحرافی هستند٬ هدف اصلی با آب و تاب فراوان ذیل پرچم شیعه ولی از «لندن» یعنی مرکز صدها سال جنایت علیه اسلام حول و حوش تضعیف جریان اصیل اسلامی است٬ جریانی که درگیری ذهنی اصلیاش مقاومت برابر صهیونیستها در قدس اشغالی٬ تکفیریهای اجیر شده در سوریه و داعش در عراق است در روز موعود «مبارزه» شیعه لندنی را کنار خود نمیبیند.

در گیرو دار جنگهای طاقت فرسای مسلمانان با دشمن اسرائیلی و داعشیها «شیعه لندنی» زیر بار فشار افکار عمومی مجبور به گرفتن ژستهایی شدند هرچند یکی از این شبکههای شیعه لندنی خبر از سر درون داد: «به من ربطی ندارد که در فلسطین ظلم می شود و وظیفه ما شیعیان نیست که ظلم را از عالم برکنیم، این یک حماقت و یک حرف خامی است.»

شاید برای همین است که شهید مرتضی مطهری سی و چند سال قبل از اینکه دهها شبکه ماهوارهای به اسم شیعه «فلسطین» را حذف کردند تا «اسرائیل» فراموش شود گفته بود: «اگر میخواهیم به خودمان ارزش بدهیم ، اگر میخواهیم به عزاداری حسین بن علی ارزش بدهیم ، باید فکر کنیم که اگر حسین بن علی امروز بود و خودش میگفت برای من عزاداری کنید ، میگفت چه شعاری بدهید ؟ آیا میگفت بخوانید : " نوجوان اکبر من " یا میگفت بگوئید : "زینب مضطرم الوداع، الوداع " ، چیزهایی که من (امام حسین) در عمرم هرگز به اینجور شعارهای پست و کثیف ذلت آور تن ندادم و یک کلمه از این حرفها نگفتم ؟ !اگر حسین بن علی بود میگفت اگر میخواهی برای من عزاداری کنی، برای من سینه و زنجیر بزنی، شعار امروز تو باید فلسطین باشد. شمر امروز موشه دایان است . شمر هزار و سیصد سال پیش مرد، شمر امروز را بشناس. امروز باید در و دیوار این شهر با شعار فلسطین تکان میخورد»

حتی زمانی که داعش نسخه به روز شدهی القاعده هم به میدان آمد تا با پرچم «خلافت اسلامی» امریکا را به منطقه بیاورد٬ زمانی که هزاران مرد و زن عراقی و سوری توسط این جریان کشته شدند تشیع انگلیسی به میدان نیامد!

جریان «برائت» به جای «وحدت» تکمیل کننده پازل خطرناکی است٬ آتش بیار معرکه حذف اسلام به دست اسلام٬ جریانی که خودش را حسینی مینامد تا رد گم کند ولی نان به «شمر زمان» قرض میدهد.

روایت بالا حساسیت زمان را نشان میدهد٬ بوی باروت اسرائیلی از تفنگ تکفیریها بدون دوپینگ «شیعیان تکفیری» بلند نمیشود٬ چه آنکه راهبرد «تلویزیونهای لندن نشین» که برچسب «شیعه» دارند همسایه دیوار به دیوار «بیبیسی» هستند که میگوید: «در درون پیام مذهبی و دینی، یک بمب و عملیات انتحاری نهفته است و پیام های دینی از پیام های سیاسی در برافروزی آتش خشونت، خطرناک ترند.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار