سبحانی‌نیا:

شیعه انگلیسی همانند اسلام آمریکایی پوچ و باطل است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: شیعه انگلیسی همان اسلام آمریکایی است که امام خمینی (ره) راه آنها را باطل و هدفشان را پوچ می دانست.
کد خبر: ۳۸۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵ - 11January 2015

شیعه انگلیسی همانند اسلام آمریکایی پوچ و باطل است

به گزارش دفاع پرس، حجتالاسلام حسین سبحانینیا عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتوگویی در خصوص بیانات امام خامنه ای به مناسبت هفته وحدت گفت: دشمن در پی آن است که میان شیعه و سنی تفرقه ایجاد کند و با ایجاد شکاف، تندخویی و افراطی گری را رواج دهد و پس از درگیری میان مسلمانان، اهداف شوم خود را در قالب تروریسم به ظاهر اسلامی پیاده کند.

وی در خصوص شبکه های اطلاعاتی بیگانه و نقش آنها در بروز اختلاف در مسلمانان و برادرکشی و ایجاد ناامنی اظهار داشت: هر نوع اقدام تروریستی محکوم است. هر نوع تندروی و افراطیگری محکوم است. اگر امروز مسلمان دچار این مشکلات شدهاند، علتش را باید در ارتباط با استکبار و اهداف استکبار یافت. اگر وضعیت داعش را بررسی کنیم، میبینم که مسئولین رده بالای این گروه تروریستی با سیستمهای اطلاعاتی کشورهای غربی در ارتباط هستند، ولی با استفاده از ابزار دین، سربازان افراطی را علیه اسلام  مسلح کردهاند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اتحاد و دوری از افراطیگری گفت: شیعه انگلیسی همان اسلام آمریکایی است که امام خمینی (ره) راه آنها را باطل و هدفشان را پوچ میدانست و آنها که امروز به برادران اهل سنت توهین میکنند، بدانند در درجه اول بزرگترین آسیب را به اسلام وارد میکنند و این آسیب تنها به نفع دشمن و استکبار جهانی است.

سبحانینیا در پایان با اشاره مسائل اخیر فرانسه ونقش مسلمانان در این حوادث گفت: متاسفانه نام اسلام اولین عنوان است که پس از بروز یک حادثه تروریستی توسط بنگاههای خبرپراکنی استکبار برجسته میشود و تمامی افکار عمومی جهان را علیه اسلام بسیج میکنند. حوادث سیدنی و کشتار پاریس و دهها حادثهای که به سفارش استکبار به نام اسلام انجام میشود، تنها به واسطه شبهه مسلمانانی است که تیشه به ریشه اسلام می زنند.

 

منبع:تسنیم

نظر شما
پربیننده ها