تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی-3

جریان های تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی چیست و چه اهدافی را دنبال می کنند؟/ روحانی نماها چه کسانی هستند؟

حجت الاسلام مجتبی نظری، کارشناس مسائل مذهبی در رابطه با اهداف تشیع لندنی گفت: این جریان قصد نفوذ در میان حوزه های علمیه، کاروانهای حج، جذب مداحان و هیات مذهبی، مساجد و حسینیه ها و مجامع علمی را دارد. مسلمانان جهان باید از اسلام منهای روحانیت بهوش باشند و نیز از شبیه سازی روحانی علیه روحانی و مرجعیت علیه مرجعیت غافل نشوند.
کد خبر: ۳۸۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴ - 12January 2015

جریان های تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی چیست و چه اهدافی را دنبال می کنند؟/ روحانی نماها چه کسانی هستند؟

حجت الاسلام مجتبی نظری، کارشناس و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار  دفاع پرس، در رابطه با ارتباط تشیع انگلیسی با اسلام آمریکایی بیان داشت: تشیع انگلیسی مانند تسنن آمریکایی یکی از مصادیق اسلام آمریکایی است.
 
وی ادامه داد: اسلام جمود و تحجر، اسلام اباحیگری، اسلام سکولار و اسلام لیبرالی، متاسفانه با سیاست شبیه سازی شیعه علیه شیعه، مانند ترفند اسلام علیه اسلام، توسط اتاق جنگ دشمن و استکبار جهانی راه افتاده و شیطنت دشمن در این عملیات و غفلت برخیها موجب اقداماتی از طرف آنان شده است.
 
این استاد دانشگاه افزود: ضرورت دارد جهت جلوگیری از رسیدن جریانات ضد تشیع و تسنن به اهدافشان در جهان اسلام، اطلاع رسانی عمومی انجام شود وآگاهی مردمی بهترین و کم هزینه ترین راه حل این نوع مشکلات است.
 
فرقه سازی و نابودی اسلام، طرح های استکبار جهانی است

 کارشناس مسائل مذهبی سواستفاده ابزاری از دین و شعایر دینی، طرح و تقویت اختلافات شیعه و سنی، دامن زدن به تعصبات مذهبی، فرع سازی اصول و اصل سازی فروع، که نشان ادبارالدول است، ترویج انحصارگرایی، شیعه نامیدن خود و رد نمودن دیگران، فرقه سازی در داخل شیعه، سیاست زدگی شدید، مرجعیت سازی مقابل مرجعیت را از جمله شباهت های شیعه انگلیسی و اسلام آمریکایی برشمرد.
 
نظری در ادامه با تأکید بر این مطلب که نابودی اسلام و ایجاد درگیری میان مسلمانان با ایجاد اسلام امریکایی و تشیع انگلیسی، هدف اصلی دشمنان اسلام دانست و اظهار داشت: فرقه سازی و نابودی اسلام وایجاد درگیری بین مسلمانان از طرحهای استکبار جهانی است وتشیع لندنی همین ماموریت را انجام میدهد، لذا دشمنان و قدرت های استکباری از این فرق حمایت می کنند به گونه ای که یکی از اندیشمندان تمدن غرب بیان می کند "هر کس قدرت معنوی  خمینی را بشکند به آمریکا و اسراییل خدمت میکند" وتشیع لندنی عقده خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به دل دارد، برای همین دشمنان این همه از تشیع لندنی حمایت می کند.
 
استاد دانشگاه تبریز در ادامه تأکید کرد: امروزه هر منصفی می تواند این موضوع را درک کند که دشمن چگونه با تمام توان برای مقابله با اسلام ناب محمدی (ص) به میدان آمده و برای رسیدن به اهداف خود در جهان اسلام هراسی و شیعه هراسی  و ایران هراسی را در دستورکار  خود قرار داده و علیه شیعه در فضاهای حقیقی و مجازی و شبکه های ماهواره ای و رسانه ای این چنین می تازد وگاهی شیعه را ستون پنجم ایران می نامد و گاهی جنبش لا للشیعه راه می اندازد و کشوری را گورستان شیعه می نامد و شعب الروافض ایجاد می کند و نشست ضد شیعه برگزار می کند.
 
جریان های ضد اسلام آگاهانه در ماهواره ها و رسانه علیه اسلام تبلیغ می کنند
 
نظری در ادامه به دهه هایی که دشمنان برای مقابله با اسلام و تشیع و حتی اهل تسنن مطرح می کنند اشاره کرد و  گفت: باکمال شرمندگی دوست نادان در خوشبینانه ترین وجه و منافق مامور در واقع بینانه ترین صورت در عالم اسلام چه خیانتی را مرتکب می شوند، ترویج قمه زنی در عاشورا و ایام فاطمیه و  21رمضان و 28صفر و دهه محسنیه و دهه مسلمیه و دهه اصغریه و هفته برائت وتوهین به اهل سنت وتوهین به شهیدمطهری و آیت الله العظمی بهجت و مقدسات نظام اسلامی وزمینه را برای اختلافات مذهبی در داخل و منطقه و جهان اماده می کنند و استکبار از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را می کند.
 
وی در رابطه با عملکرد این جریان های ضد اسلام در شبکه های ماهواره ای و رسانه ای اظهار داشت: عملکرد این جریان ها در شبکه های ماهواره ای وسخنرانی میهمانان نمک نشناس خصوصا در قم که جوانان را مورد خطاب قرار داده و گفته مثل پدرانتان گول نخورید و نیز گفته فاحتقبوها باقیه العار، نظام اسلامی را متهم به لباس ننگ پوشی به اسلام کرده است و این بیانات  از سر عمد و آگاهانه انجام می شود.
 
این کارشناس مسائل مذهبی خطاب به طلاب با بصیرت قم گفت:  با این وقایع که در قم اتفاق افتاده  باید به قم تسلیت گفت که در حضور شما کنار حرم مطهر حضرت معصومه (س) طلاب با بصیرت کجایند که زحمات امام و رهبر معظم انقلاب و شهدا ومردم را نادیده می گیرند و جفا می کنند آیا نظام مدافع ندارد؟ نظام باید مظلوم باشد هشدار رهبر کافی نیست؟ آیا ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی وهفته برائت و......با سیاستهای نظام اسلامی مطابقت دارد؟
 
ای کاش شیعه لندنی در برابر فلسطین سکوت می کرد!
 
وی در رابطه با رفتار این جریانات در فتنه سال 88 نیز بیان داشت: جریانات مخالف اسلام نه تنها درباره فتنه 88هیچ موضع قاطعی نگرفتند بلکه از منافقین نیزحمایت کردند نظام اسلامی را مسوول خونهای ریخته شده دانستند، حتی در جریان فتنه حرکات عصر عاشورا را هم محکوم نکردند.
 
نظری در ادامه به دیگر رفتارها و عملکرد شیعه انگلیسی اشاره کرد و ادامه داد: شیعه لندنی در باره فلسطین که یکی ازآرمانهای انقلاب اسلامی است ای کاش سکوت می کردند، چرا که این خدا ناشناسان فلسطینی ها را ناصبی نامیدند و کمک جهان اسلام را مورد تشکیک قرار دادند و حتی  پا را از نامهایی که به فلسطینی ها دادند فراتر نهادند و فلسطین را مقصر همه مشکلات جهان اسلام برشمردند.
 
وی افزود: معتقدیم اه کودکان مظلوم غزه دامن این افراد و گروهها  را خواهد گرفت و رسوا خواهد کرد وهمچنین درباره حوادث سوریه و عراق به تکلیف عمل نکردند و بجای این که سلاح در اختیار و به دوش بگیرند و به دفاع از مردم عراق و سوریه بر خیزند یکی در قم و دیگری در لندن تنها سکوت را پیشه کار خود قرار دادند.
 
جهان اسلام نیاز به قمه زنی برسر خود ندارد

وی ادامه داد: تشیع لندنی چشمهایش را به حوادث بحرین بسته و در مورد اعدام شیخ النمر موضع نگرفته وهم جهان اسلام شاهد باشد و هم خودشان منتظر انتقام غیبی باشند.
 
این کارشناس مسائل مذهبی د ر رابطه با اهداف تشیع لندنی گفت: این جریان قصد نفوذ در میان حوزه های علمیه وکاروانهای حج وجذب مداحان و هیات مذهبی ومساجد و حسینیه ها و مجامع علمی را دارد لذا دلسوزان و افراد خیر باید مواظب باشند تا خدای نکرده کارهای خیرشان به شر تبدیل نشود.
 
نظری در ادامه با تأکید بر این مطالب که امروزه جهان اسلام نیاز به قمه زنی برسر خود ندارد اسلحه ها را نگهدارید و بر سر طاغوت فرود آورید، گفت: مسلمانان باید مواظب تفرقه در هیات باشند هیات حسینی محل تربیت شهدا است و باید علیه ظالم بشورند، به فکر صدور انقلاب، قدس و بیداری اسلامی باشند و جهان باید منتظر فروپاشی ایالات متحده آمریکا، شکست اتحادیه اروپا و خبر فروپاشی اسراییل باشد.
 
مسلمانان مراقب  شبیه سازی روحانی نماها  باشند
 
وی افزود: ما امروز ماموریت دفاع از اسلام غدیر را داریم همانند پیامبر اسلام مقاومت را تا حد شعب ابیطالب و بستن حجر المجاعه  به شکم و همانند حضرت زهرا (س) "نصبر منکم علی مثل خز المدی و وخز السنان فی الحشا" و مانند امام حسین (ع) به استقبال قتل صبر خواهیم رفت و کفی بی بذلک فخرا را ندا خواهیم زد.
 
نظری در ادامه خطاب به دشمنان اسلام گفت: دشمنان اسلام ناب محمدی(ص)  بدانند که  مسلمانان چه شیعه و چه سنی زمان را همیشه با توجه به تذکرات رهبری رصد خواهیم کرد  و مراقب جریان تفرقه سازی و ایجاد درگیری بین شیعه و سنی هستیم و دشمنان این را فراموش نکنند که مسلمانان وحدت میان خود را که یادگار امام(ره) و شهدا می دانند را با برنامه های ضد اسلامی دشمن خراب نخواهند کرد.
 
این استاد دانشگاه در خاتمه خطاب به مسلمانان جهان گفت: مسلمانان جهان باید ازاسلام منهای روحانیت بهوش باشند و نیز از شبیه سازی روحانی علیه روحانی و مرجعیت علیه مرجعیت غافل نشوند و از حالا به فکر استفاده بهینه از ایام فاطمیه و اربعین حسینی در سال آینده باشند و اجازه سو استفاده به مزدوران تشیع انگلیسیmi6 و تسنن امریکاییcia ندهند.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار