تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی-6

تشیع لندنی برای کمک به اسلام آمریکایی پدید آمده است/تشیع انگلیسی یکی از ابزار های کشورهای غربی علیه مذهب است

احمد سالک با بیان این مطلب که تشیع لندنی برای کمک به اسلام آمریکایی پدید آمده است، گفت: کشورهای غربی از مذاهب مختلف در اسلام می خواهند علیه اسلام استفاده کنند به گونه ای که داعش یکی از ابزارهای این کشورها برای مقابله مذهب علیه مذهب است و تشیع انگلیس از دیگر ابزار این کشورها به شمار می رود.
کد خبر: ۳۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹ - 20January 2015

تشیع لندنی برای کمک به اسلام آمریکایی پدید آمده است/تشیع انگلیسی یکی از ابزار های کشورهای غربی علیه مذهب است

حجت الاسلام احمد سالک، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، در رابطه با ارتباط تشیع انگلیسی با اسلام آمریکایی، گفت: اسلام آمریکایی اسلامی است که آمریکا آن را می پسندد و دنبال اجرای این اسلام در میان مسلمانان است و به هیچ وجه با اسلام ناب ولایت، امامت و اهل بیت موافق نخواهد بود.

وی در ادامه افزود: آمریکا، اسلامی را می خواهد که در آن مسلمانانش همچون برخی از مسلمانان عربستان و دیگر کشورهای منطقه نوکر آنها باشند و زمانی که به آنها گفتند بمیرید، بمیرند و اگر گفتند، حرکت کنید حرکت کنند.

سالک در تشریح اسلام آمریکایی بیان کرد: اسلام آمریکایی به ظواهر اسلام توجه دارد ولی از بطن اسلام بویی نبرده است و در اسلام آمریکایی بیان می شود که می توانید اطراف خانه خدا طواف کنید اما حق ندارید برائت از مشکرین را در مناسک حج مطرح کرده و شعار مگر بر آمریکا سر دهید.

نماینده مردم اصفهان در خانه ملت بیان کرد: اگر مسلمانان اسلام آمریکایی در اجرای مناسک حج شعار مرگ بر آمریکا در برائت از مشرکین سر دهند آمریکاییها نفس و جان مسلمانان را خواهند گرفت و اسلام آمریکایی به مسلمانانش می گوید خانه خدا را صد بار طواف کنید، کسی با شما کاری ندارد اما در برائت از مشرکین شرکت نکنید، زیرا که می دانند در طواف و چرخیدن به دور خانه خدا اثری را که برائت مشرکین دارد را ندارد.

وی افزود: اسلام آمریکایی اسلامی است در آن اسلام هیچ هجمه و تکانی بر رژیم اشغالگر قدس و آمریکا وارد نمی شود و همه کشورهای انگلیس و فرانسه و آلمان و ... با آمریکا متفق القول هستند.

سالک با بیان این مطلب که کشورهای ابرقدرت در اوایل نمی خواستند حتی نامی از اسلام در جهان باقی بماند، گفت: امروز وقتی غرب مشاهده می کند که اسلام حتی در سرزمیناروپا و آمریکا گسترش پیاده کرده است لذا در تلاشند با بهره گیری از مذاهب مختلف در اسلام علیه خود اسلام اقدام و میان مسلمانان تفرقه ایجاد کنند که داعش یکی از ابزارهای کشورهای غربی برای مقابله مذهب علیه مذهب است و تشیع و تسنن انگلیس از دیگر ابزار این کشورها به شمار می رود.

وی با تأکید بر این که دشمن برای مقابله با اسلام سه هزار شبکه ماهواره و تلویزیونی شبانه روزی به راه انداخته است، اذعان داشت: دشمن با تمام قدرت در جهت مقابله با اسلام وارد میدان شده است و خدا در قرآن می فرماید: "قومی شیطانی در طول تاریخ برای رهبری و تسلط بر دین اسلام تلاش می کنند" ولی خدا در بخشی دیگر قرآن می فرماید: "ولی دشمن بداند که نمی تواند در این زمینه به نتیجه برسد زیراکه خود ما این دین را نازل کرده ایم و آن را حفظ خواهیم کرد" و امروز شاهد هستیم که آمریکا، انگلیس و فرانسه و رژیم اشغالگر قدس و دیگر کشورها در مقابل عکس العمل او بتکار مقام معظم رهبری با پشتیبانی مردم به زانو در آمده است و دست و پا می زند تا با ایران مذاکره کند و حضورش در پای میز مذاکرات به دلیل ضعیف و ناتوان شدن آمریکا و اسرائیل در برابر ابتکار و عکس العمل ملت  و رهبر انقلاب اسلامی است.

سالک بیان داشت: غرب و قدرت های غربی چاره ای جز این ندارند تا در جهت مقابله با اسلام همه دنیا را علیه ام قرای اسلام بسیج کنند و برای رسیدن به اهداف خود از تحریم اقتصادی، سیاسی، و ایجاد جنگ نرم استفاده کرده اند اما آیا تا کنون کشورهای غربی بخصوص آمریکا توانستهاند کاری از پیش ببرند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: تشیع لندنی برای کمک به اسلام آمریکایی پدید آمده و سر این فرقه با اسلام آمریکایی در یک آخور قرار دارد.

نماینده مردم اصفهان در خانه ملت در ادامه بیان داشت: جریان شیرازیها در داخل کشور به نوعی دامن زدن به تفرقه در میان اتحاد مسلمانان است و ایجاد دهه های مسلیمه و محسنیه نیز برای آتش افروختن میان مسلمانان پدید آمده است تا با ایجاد این دهه ها و آوردن مردم درسطح خیابان ها در تلاشند مذاهب را به جان یکدیگر بیندازند.

عضوشورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان در خاتمه بیان داشت: در میان ما شیعیان برای عزاداری تنها محرم، صفر و دهه فاطمیه و ماه رمضان را وجود دارد و اسلام ناب محمدی بنا ندارد تا شیعیان را با پوششهای مختلف به خیابان ها بکشاند و این مسأله، مسأله مهمی است زیراکه اختلافات را بیشتر و تردیدها را افزون تر می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار