آیت الله موحدی کرمانی در جمع دانشجویان بسیجی:

رضایت رهبری در خصوص اسلامی‌شدن دانشگاه‌ها به دست نیامده است

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: رضایت رهبری در خصوص اسلامی شدن دانشگاه‌ها به دست نیامده و به سفارش ایشان عمل نشده است.
کد خبر: ۴۱۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵ - 17February 2015

رضایت رهبری در خصوص اسلامی‌شدن دانشگاه‌ها به دست نیامده است

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی  دفاع پرس، آیت الله موحدی کرمانی در جمع دانشجویان بسیجی سراسر کشور درباره حس انقلاب و وظایف مردم و مسوولان نسبت به این موضوع گفت: کسی که مسوولیتی را داشته باشد اما فاقد تقوا باشد و بخواهد جیب خود را پر کند نالایق است و به تعبیر امیر المومنین علی(ع) جزو اراذل محسوب می شود. بنابراین کسی که دین یا تخصصی ندارد نباید مسوولتی بر عهده بگیرد و یا به آن واگذار شود.

وی بیان داشت: مسوولانی که وظیفه ای برعهده دارند باید همواره محرومان را مدنظر داشته باشند و اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب میسر می شود و اقتصاد باید گسترده باشد و اسلامی بودن را هم باید از رهبری فرا بگیریم.

امام جمعه موقت تهران سپس به افراط و تبذیرهایی که در جامعه وجود دارد اشاره کرد و اظهار داشت: برخی ها در مجامع عمومی اسراف می کنند که به علت این اسراف ها خدا کند بلایی بر ما نازل نشود.

وی با بیان اینکه اقتصاد اسلامی باید منظم اجرا شود به یکی از وظایف مسوولان اشاره کرد و بیان داشت: یکی از وظایف مسوولان امر به معروف و نهی از منکر است زیرا مردم هم برای حفظ انقلاب وظیفه دارند و هم مسوولان در برابر مردم و انقلاب متعهد هستند اما وظایف مسوولان شاید بیش از مردم باشد.

آیت الله موحدی کرمانی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات آتی اشاره کرد و تصریح کرد: مردم در بحث انتخاب مسوولان اعم از رییس جمهور یا نمایندگان مجلس باید با دقت عمل کنند چرا که تمام مسوولان حتی رهبری با نظر مردم انتخاب می شوند .

این عضو مجلس خبرگان رهبری درباره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز عنوان کرد: انتخابات خبرگان رهبری تا زمانی که مقام معظم رهبری وجود دارد هیچ خطری متوجه جایگاه رهبری نخواهد بود زیرا افرادی که وارد مجلس خبرگان می شود چنانچه بخواهند به مقام معظم رهبری اهانتی انجام دهند تنها خود را رسوا می کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه چنانچه دانشگاه ها سالم باشد مسوولان کشور نیز سالم خواهند بود تصریح کرد: متاسفانه اسلامی شدن دانشگاه های مدنظر رهبری نمی دانم چقدر محقق شده اما همین قدر می دانم که نظر ایشان تاکنون جلب نشده و محتواها اسلامی نشده اند.

آیت الله موحدی کرمانی در پایان در خصوص تقوا و انقلابی شدن مردم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشورمان یادآور شد: ملتی که پیش از پیروزی انقلاب در صف سینما منتظر می ماندند تا فیلم های غیر اخلاقی را ببینند بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در صف بسیج و ثبت نام جهت حضور در جبهه ها می ایستادند و این نشان از آثار و برکات انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار