رحیم پور ازغدی مطرح کرد:

تکرار سناریوی آمریکایی سوریه در یمن

رحیم پور ازغدی گفت: طی هفته های آینده آمریکا و کشوررهای غربی همان کاری را که در عراق و سوریه کردند در یمن تکرار خواهند کرد، زیرا هر کشوری که می‌خواهد مستقل شود در آنجا جنگ داخلی و تروریسم را به راه می‌اندازند.
کد خبر: ۴۱۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۳ - 17February 2015

تکرار سناریوی آمریکایی سوریه در یمن

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی  دفاع پرس، رحیم پورازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در همایش 3000 نفری مسئولان بسیج دانشجویی سراسر کشور گفت: سپاه اسلامی خدمت به بشریت، متشکل از چند صد هزار ایرانی انقلابی، باید تشکیل شود و در جهان اسلام و مستضعفین پخش شود و در جهان از جمله آفریقا و آمریکای لاتین خدمت کنند تا منشا صدور انقلاب باشند.

وی افزود: صدور انقلاب یعنی ملتهای مستضعف هر کجا هستند باید به کمک آنها برویم ولی برخی ها اینگونه القا می کنند که صدور انقلاب از شعار های مردم نبوده در حالی که مردم در راهپیمایی های قبل از انقلاب عنوان میکردند امروز ایران، فردا فلسطین و یا بعد از شاه نوبت آمریکا است.

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: آمریکایی ها و کشورهای اروپایی به گونه ای با کشورهای مسلمان رفتار می کنند که انگار خون غیر مسلمانها چندین برابر مسلمانها ارزش دارد و در همین راستا برای ادامه نفوذ و سلطه خود در کشورهای اسلامی جنگهایی را به این کشورها تحمیل می کنند.

رحیم پورازغدی ادامه داد: به عنوان مثال تحولات یمن باعث شده تا کشورهایی مانند آمریکا و هم پیمانان آن سناریویی شبیه آنچه در عراق و سوریه به نمایش گذاشته اند در این کشور نیز اجرا کنند.

 وی در ادامه درباره مذاکرات هسته ای یادآور شد: بار گذشته بنا به در خواست کشورهای غربی، کشور ایران بسیاری از فعالیت های هسته ای خود را تعطیل کرد و این بار نیز برخی فعالیت ها را تعطیل کردند، اما باز هم تحریم ها را برنداشتند و فقط عنوان می کنند برخی تحریم ها را تعلیق می کنیم.

وی یادآور شد: این تجربه دوم در تعطیلی فعالیت های هستهای نشان داد که دشمن کار خود را می کند و به اینکه ما مدارا می کنیم یا نه کاری ندارد زیرا هدف نهایی آنها تعطیلی انقلاب اسلامی در ایران است.

رحیم پور ازغدی با بیان اینکه هدف نهایی ما رفع تحریم ها نیست بلکه آزادسازی جهان توسط مسلمانان است اظهار داشت: آمریکایی ها جمهوری های قلابی درست می کنند مانند آنچه در پاکستان و مصر مشاهده می کنیم، قدرت در اختیار ارتش قرار دارد در حالیکه وقتی انتخابات واقعی در کشورهای اسلامی اجرا می شود به هر نحو ممکن به دنبال جلوگیری از تحقق اراده مردم در تعیین سرنوشت خود بر می آیند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره فیلم هایی که داعش از اعدام ها نشان می دهد گفت: فکر میکنم هالیوود در ساختن فیلم های کشتار مردم توسط داعش دست دارد، زیرا به گونه ای فیلمبرداری شده است که یادآور فیلم های هالیوودی است.

رحیم پور ازغدی با تاکید بر اینکه هر کجا دشمنان مسلمانان حمله مسلحانه انجام داد باید در صورت درخواست کمک سرمان را بالا بگیریم و به انها کمک کنیم، عنوان کرد: دنیا به واسطه اقداماتی که آمریکا و دیگر کشورهای استکباری انجام می دهند خیلی مسخره شده، به همین خاطر کسانی باید جلوی این مسخره بازی ها را بگیرند و بگویند نمی گذاریم بشریت را به بازی بگیرید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار