رضا خزعلی :

حضور "جان لنت" و "سلیمان منصور" در جشنواره هنر مقاومت

در این دوره از 77 کشورمختلف آثار بسیار ارزشمندی را دریافت کرده ایم وحضور هنرمندان کشورهای اروپایی، آسیایی و آمریکایی در جشنواره بسیار چشم گیر است.
کد خبر: ۴۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۶ - 14October 2013

حضور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، رضا خزعلی مدیر بخش بین الملل سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت با بیان اینکه سومین دوره از جشنواره با حضورهنرمندان مطرح برگزار می شود، گفت: تاکنون با "جان لنت" برای داوری بخش کاریکاتور، "سلیمان منصور" برای داوری بخش نقاشی، "علی یوهان" و "دانا بارتلر" برای برگزاری کارگاه آموزشی وارد مذاکره شده ایم، در هین راستا از کره شمالی و ژاپن هم میهمانانی خواهیم داشت.

وی افزود: کیفیت آثار رسیده در بخش بین الملل بسیار قابل قبول است. امسال نسبت به پارسال و دوره های قبل هنرمندان مطرح تر و شناخته شده تری در جشنواره شرکت کرده اند و آثاربهترو باکیفیت تری را به دبیرخانه ارسال کرده اند.

مدیر بخش بین الملل سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت با اشاره به استقبال بسیار خوب هنرمندان خارجی از سومین دوره جشنواره جهانی هنر مقاومت تصریح کرد: در سال گذشته فقط از کشورهای اسلامی در جشنواره حضور داشتند اما در این دوره از 77 کشورمختلف  آثار بسیار ارزشمندی را دریافت کرده ایم وحضور هنرمندان کشورهای اروپایی، آسیایی و آمریکایی در جشنواره بسیار چشم گیر است.

گفتنی است، سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت با ریاست جواد جباری و دبیر کلی حبیب ا... صادقی، آذر ماه امسال به ابتکار بنیاد فرهنگی روایت و انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس در 12 رشته گوناگون شامل نقاشی، طراحی و چاپ دستی، نگارگری، خط-نقاشی، تصویرسازی، پوستر، عکاسی، کاریکاتور، طرحهای حجمی، انیمیشن، هنرهای جدید و مفهومی برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها