ملک دادیار گروسیان مطرح کرد:

تنوع در هنر مقاومت با برداشتن محدودیت محقق می شود

عضو انجمن مجسمه سازان ایران گفت: با سرمایه گذاری در این جشنواره تنوع بیشتری را در آثار مقاومتی شاهد خواهیم بود.
کد خبر: ۵۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۱ - 05November 2013

تنوع در هنر مقاومت با برداشتن محدودیت محقق می شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، ملک دادیار گروسیان هنرمند مجسمه ساز کشور و خالق مجسمه های چوپان نی زن (اصفهان) و مادر (باغ هنر خانه هنرمندان) ضمن تاکید بر لزوم سرمایه گذاری روی جوانان هنرمند و هدایت آنها به سمت هنر مقاومت اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم نمایشگاه با کیفیت تری برگزار کنیم و خلاقیت و نوآوری را به آثار جشنواره تسری بخشیم باید تا جایی که می توانیم امکانات و شرایط را برای هنرمندان فراهم کنیم.

وی افزود: با سرمایه گذاری در جشنواره مقاومت و تبلیغات بیشتری که برای آن انجام می دهیم می توانیم هنرمندان جوان را به این سمت سوق دهیم و تنوع بیشتری را در آثار مقاومتی شاهد باشیم.

مدرس دانشگاه هنروعضو انجمن مجسمه سازان ایران اظهار داشت: برداشتن برخی محدودیت هایی که بی دلیل برای جوانان وضع شده است و در اختیاردادن فضای مناسب به جوانان هنرمند در رشد و تولید آثار گوناگون و با کیفیت بسیار تاثیر گذار است.

کارشناس شورای علمی مجسمه سازی سازمان زیبا سازی تهران تصریح کرد: مجسمه سازی ما با اینکه جوایز چندانی درعرصه بین المللی به دست نیاورده اما جایگاه خوبی در دنیا دارد و هنرمندان ما با تلاش و کوشش توانسته اند حضور خود را دنیا اثبات کنند.

ملک دادیار گروسیان گفت: مجسمه سازی با هنرهایی مثل نقاشی و گرافیک به لحاظ فضای کاری متفاوت است و نگهداری مجسمه ها فضای زیادی نیاز دارد که این مساله کار را برای هنرمندان جوان سخت می کند.

نظر شما
پربیننده ها