آیین اختتامیه بهترین کتاب سال دفاع مقدس برگزار شد؛

بایرامی: در ۲۰ سالگی انتخاب کتاب دفاع مقدس شرایط فعالیت بین‌المللی داریم

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس گفت: در ۲۰ سالگی انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس شرایط فعالیت بین‌المللی داریم.
کد خبر: ۵۱۰۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵ - 09March 2022

بایرامی: در ۲۰ سالگی انتخاب کتاب دفاع مقدس شرایط فعالیت بین‌المللی داریمبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آیین اختتامیه نوزدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب سال دفاع مقدس امروز (چهارشنبه) با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در ابتدا، سرهنگ عباس بایرامی رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با بیان اینکه نوزدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس با زحمات و تلاش همکاران به ایستگاه پایانی رسیده است، اظهار داشت: معتقدیم تشکر از اهالی ادبیات مقداری از باری که بر دوش ما وجود دارد را می‌کاهد.

وی از رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مجموعه نیرو‌های مسلح تشکر کرد و گفت: امسال ارتباط نزدیکی با معاونت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خصوصا خانه کتاب و ادبیات ایران در راستای برگزاری این رویداد داشتیم.

سرهنگ بایرامی به زحمات فروغی جهرمی دبیر علمی و کریمی‌پور دبیر اجرایی این رویداد فرهنگی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: به علت حجم گسترده کار برای این رویداد، از سردار کارگر اجازه می‌خواهیم دستور بفرمایند دبیرخانه دوره بیستم این رویداد فعالیت خود را آغاز کند. درخواست دیگر ما بین‌المللی کردن این رویداد است، چراکه در ۲۰ سالگی به تجربه خوبی رسیده‌ایم که می‌تواند آثار بین‌المللی حوزه مقاومت را به داوری گردآورد.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار