نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

امنیت ملی قابل مسامحه‌ نیست/ برخی از سلبریتی‌ها همچون لشکر معاویه قرآن‌ بر سر نیزه گذاشته‌اند

حجت‌الاسلام آزادیخواه گفت: دستگاه قضا باید با سرکرده‌های آشوبگران با اشد مجازات برخورد کند، تا درس عبرتی برای دیگران شود و دشمن بفهمد که امنیت ملی ما قابل مسامحه نیست.
کد خبر: ۵۵۳۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۹ - 31October 2022

امنیت ملی قابل هیچگونه مسامحه‌ای نیست/ ضرورت اشد مجازات با سرکرده‌های آشوبگرانحجت‌الاسلام والمسلمین «احد آزادیخواه» نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به واقعه تروریستی حرم شاهچراغ علیه‌السلام و به شهادت رسیدن چندین تن از هموطنان، اظهار داشت: چند نکته در واقعه تروریستی شاهچراغ و ترورهای نگران‌کننده‌ای که امنیت مردم را با مخاطره مواجه کرد، مستتر است؛ ابتدا اینکه برخی از اعتراضاتی که در خیابان‌ها رخ می‌دهد، بن‌مایه اغتشاش دارد.

آزادیخواه گفت: سرکرده‌های اعتراض نه‌تنها به دنبال اعتراض نبوده، بلکه درصدد برهم زدن امنیت اجتماعی کشور هستند، عملاً باز کردن پای داعش به خیابان‌ها یعنی به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان این سرزمین که مصداق عینی آن را همه مردم شریف ایران در واقعه تروریستی شاهچراغ مشاهده کردند.

نماینده مردم ملایر تصریح کرد: اعتراف داعش در پذیرش این جنایات تروریستی نشان داد که دُم اغتشاشات به داعشی‌ها وصل است که این مهم یک پدیده بسیار شوم و نگران‌کننده است، نکته دوم این است که مقامات انتظامی و قضایی باید مماشات را کنار بگذارند، اگر فرماندهی نیروی انتظامی، ارتش و سپاه مدافع امنیت اجتماعی ما هستند و اگر دستگاه قضایی مدافع حقوق مظلوم است، باید از مردمی که امروز مظلوم واقع شده‌اند، دفاع کنند.

وی افزود: آشوب‌های خیابانی سبب شده که کسبه در این شرایط اقتصادی هر روز متحمل ضرر و زیان شوند و ترافیک و ناامنی به شکل فزاینده‌ای افزایش پیدا کند، همچنین عده‌ای از سلبریتی‌ها همچون لشکر معاویه قرآن‌ها را بر سر نیزه قرار داده‌اند و به اسم حمایت از مردم همراه با جریانات معاند آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

آزادیخواه تأکید کرد: با سرکرده‌های آشوبگران باید به اشد مجازات برخورد شود، تا درس عبرتی برای دیگران شود و دشمن بفهمد که امنیت ملی ما قابل هیچگونه مسامحه‌ای نیست.

نماینده مردم ملایر تصریح کرد: در حادثه تروریستی شاهچراغ حجت بر همگان تمام شد که اگر دست نیروهای امنیتی بسته باشد، امنیت خود مردم لطمه می‌خورد، به همین دلیل هم دستگاه قضایی ما هیچ دلیلی برای مماشات با اغتشاشگران ندارد. کُرنش کردن به بهانه‌هایی که دشمن می‌تراشد باعث می‌شود بیشتر خون مردم مظلوم ریخته شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گناه بی‌خانواده شدن و نابودی آینده «آرتین» را چه کسی بر عهده می‌گیرد، از این سو اگر کسی در دستگاه قضایی کوچک‌ترین مماشاتی داشته باشد باید پاسخ مظلومیت آرتین را بدهد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها