در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

نماینده مجلس شورای اسلامی: خون شهدای دفاع مقدس انقلاب اسلامی را تضمین کرد

سنگدوینی گفت: انقلاب اسلامی به واسطه خون شهدای هشت سال دفاع مقدس تضمین شد و خون این عزیزان باعث شده است که یاد دوران غرورآفرین دفاع مقدس کماکان در اذهان مردم باشد.
کد خبر: ۶۱۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۱ - 22September 2023

نماینده مجلس شورای اسلامی: خون شهدای دفاع مقدس انقلاب را تضمین کرد«رمضانعلی سنگدوینی» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌‎پرس، با تاکید بر اینکه یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس باید حفظ شود، اظهار داشت: انقلاب اسلامی و مهم‌ترین محصولش یعنی جمهوری اسلامی به واسطه خون شهدای هشت سال دفاع مقدس تضمین شد و خون این عزیزان باعث شده است که یاد دوران غرورآفرین دفاع مقدس کماکان در اذهان مردم باشد.

سنگدوینی خاطرنشان کرد: ما باید قدر شهدای دفاع مقدس و آنچه برایمان به یادگار گذاشته‌اند را بدانیم، شهدا از همه تعلقات مادی و از مهم‌ترین دارایی خود یعنی جان گرانبهایشان گذشتند تا امروز ایران اسلامی سربلند باشد.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه ما را نسبت به موضوعات حیاتی مانند دفاع مقدس هشیار می‌کنند. کسانی که یادگاران دفاع مقدس تلقی می‌شوند برای ما در حکم شهید زنده هستند، بنابراین، ضرورت دارد که هر چه در توان داریم برای تکریم این عزیزان به کار گیریم.

وی افزود: استشمام بوی این شهدا بود که سبب شد مدافعان حرم خبیث‌ترین گروهک تروریستی جهان، داعش را نابود کنند تا ما با آرامش تمام به زندگی روزمره خود برسیم، اگر نبود، رشادت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم داعش امروز در خاک ایران پایگاه نظامی داشت.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار