طی پیامی؛

سردار باقرزاده درگذشت مادر شهید بروجردی را تسلیت گفت

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح طی پیامی درگذشت والده شهید محمد بروجردی (مسیح کردستان) را تسلیت گفت.
کد خبر: ۷۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۱ - 09December 2013

سردار باقرزاده درگذشت مادر شهید بروجردی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین، در پی ارتحال مادر سردار شهید محمد بروجردی، سردار "سید محمد باقرزاده" مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

سردار شهید محمّد بروجردی (رضوان الله تعالی علیه) ! تاب گفتنمان نیست که در محشر این دنیا به شما چه گذشت و چه گوئیم از این فصل سرد که خاموش و بی صدا، رحلت مادرارجمندتان را برایمان رقم زد؛ لیک درحافظه خاطراتمان به یاد داریم که سعه صدر شما چنان بود که در شهادت یاران و هم پیمانانتان، همواره چون کوه میایستادید.

میدانیم که اینک میزبان آن خادمه اهل بیت(ع)،حاجیه خام خدیجه محمدی هستید و در ضیافت عاشقی، هر دو میهمان خوان وزین حضرت دوست هستید.
 
سردار! دستان نیاز ما که بیشهادت و پرواز، آکنده از درد است در غم رحلت مادر مهربانتان دوباره به عزا نشست و باز قلب مجروحمان را سیاهپوش کرد. چه کنیم از هجرت آن مادر صبور و کجا بریم این غربت جانکاه را.
 
سردار! در فراق حزن انگیز شما به استواری، قامت افراشته و به نفسهای گرم آن یاس صبور دلخوش بودیم و حال که، آن آینه دار پاکی و صداقت، نقاب در چهره خاک کشیده، ما ماندهایم و رازی که هنوز در اشتیاق دانستن، میسوزیم که راستی، لحظه دیدار، کی خواهد آمد.
 
ما را ببخش که از بغض خستهای که در گلو مانده است؛ تنها اشک را بدرقه راه آسمانی او کردیم. سلام ما را پذیرا باش و در جمع ملکوتی خویش با شهیدان و اولی الابصار،چشم انتظاران را نیز یاد کن.
 
کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح رحلت این بانوی مکرمه را به ساحت رهبر معظم انقلاب اسلامی و آحاد رزمندگان و ایثارگران و همرزمان به ویژه خانواده آن شهید گرانقدر تسلیت عرض میکند و از عموم دلبستگان به فرهنگ و ارزشهای شهیدان دعوت میکند تا در مراسم تشییع این مادر فداکار شرکت کنند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار