حمیدعلی صمیمی:

مقاومت، استقامت، ایثار و ایمان از ویژگی‌های خدیجه محمدی بود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران گفت: حضور با شکوه عموم امت حزب الله در این مراسم تشییع پیکر مادر شهید نشان از نفوذ شهیدان در قلب مردم کشورمان دارد.
کد خبر: ۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳ - 10December 2013

مقاومت، استقامت، ایثار و ایمان از ویژگی‌های خدیجه محمدی بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "حمیدعلی صمیمی" مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، در حاشیه مراسم تشیع مادر سردارسرلشکر شهید محمد بروجردی ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت این بانوی بزرگوار گفت:امروز در مراسم تشییع یک مادری هستیم که سردار شهید محمد بروجردی را به اسلام تقدیم کرده است که با وجود گذشت سال های سال هنوز دل های در فراقش می تپد.

صمیمی با تاکید بر تاثیر گذاری یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: همان طور که شهدا می توانند تذکر به جامعه بدهند والدین شهدا و مادران آنها نیز به گونه ای بر جامعه تاثیر گذار هستند. مادران شهدا با ایثاری که در این سال ها با تقدیم بهترین عضو خانواده خود در راه اسلام داشته اند برای ما قابل تکریم هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ ادامه داد: حضور با شکوه امروز عموم امت حزب الله در این مراسم تشییع پیکر مادر شهید نشان از نفوذ شهیدان در بین مردم کشورمان است.

وی در پایان با تاکید بر نقش محوری مادران شهدا در 8 سال دفاع مقدس گفت: مادران شهدا در 8 سال دفاع مقدس نقش اساسی و سازنده ای داشتند که در مقاومت، استقامت، ایثار، ایمان و پرورش فرزندان جدیدی که مادران امروز می توانند از اینان الگو بگیرند برای بیمه کردن و تداوم این نظام استفاده کنند.

صمیمی در پایان با اشاره به ویژگی های مادر شهید بروجردی خاطر نشان کرد: بعضی مواقع در نشست های که با مادر شهید بروجردی داشتیم ایشان تلاش می کرند که به ما بگوید این راهی که در ادامه راه شهدا است همان صراط مستقیم است و این مسیر، مسیر حق است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار