بیانیه سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع‌مقدس؛

مرحومه خدیجه محمدی با تربیت فرزندانی چون محمد بروجردی به انقلاب ادای دین کرد

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با صدور بیانیه‌ای درگذشت مادر سردار شهید محمد بروجردی (مسیح کردستان) را تسلیت گفت.
کد خبر: ۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۹ - 09December 2013

مرحومه خدیجه محمدی با تربیت فرزندانی چون محمد بروجردی به انقلاب ادای دین کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در این بیانیه با اشاره به رشادتهای زنان در دوران انقلاب و دفاع مقدس آمده است: بانوان ایران اسلامی در دوران مبارزات انقلاب اسلامی به همراه مردان برای دستیابی به پیروزی جانفشانی کردند و وقتی جنگ هشت ساله بر ملت ایران تحمیل شد با تشویق فرزندان و همسرانشان برای حضور در جبهههای دفاع از آرمانهای امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی، رسالت تاریخی خویش را به نحو احسن به انجام رساندند.

در ادامه این بیانیه میخوانیم: یکی از این شیرزنان مرحومه خدیجه محمدی بود که با تربیت فرزندانی همچون محمد بروجردی که به دلیل خدماتش به «مسیح کردستان» معروف شد، به انقلاب و دفاع مقدس ادای دین کرد و پس از سالها خدمت به انقلاب و نظام اسلامی دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
 
سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس یک بار دیگر ضمن گرامیداشت درگذشت این بانوی فداکار از مردم دعوت کرده است برای تجدید پیمان با شهیدان و خادمان نظام اسلامی، فردا سهشنبه 19 آذرماه در مراسم تشییع پیکر مرحومه خدیجه محمدی که از ساعت 9 صبح از مقابل حسینیه فاطمهالزهرا(س) واقع در میدان سپاه تهران، جنب پادگان حضرت محمد رسولالله(ص) برگزار میشود،حضوری باشکوه داشته باشند.
نظر شما
پربیننده ها