مادر شهید بروجردی در بیمارستان بستری شد

مادر شهید بروجردی به‌دلیل سکته مغزی در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) بستری شده و در کما به سر می‌برد.
کد خبر: ۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۰ - 02December 2013

مادر شهید بروجردی در بیمارستان بستری شد

 به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "خدیجه محمدی" مادر شهید "محمد بروجردی" بهدلیل سکته مغزی سیزدهمین روز بستری خود را در بخش آی سییو بیمارستان خاتمالانبیا(ص) میگذراند.

عبدالمحمد بروجردی برادر کوچک شهید بروجردی در اینباره گفت: وضعیت جسمی مادرم مناسب نیست؛ تکلم ندارد؛ هوشیاری ایشان 20 درصد است.

وی با بیان اینکه پزشکان از وضعیت آینده وی اطلاعی ندارند، اظهار کرد: امیدواریم با دعای مردم حال مادر رو به بهبودی پیش برود.

گفته میشود وی در کما به سر میبرد و کادر درمانی این بیمارستان در تلاش هستند مشکلات ریوی، فشارخون و عوارض ناشی از سکته مغزی این مادر شهید را کنترل و درمان کنند.

سردار شهید «محمد بروجردی» در سال 1333 در روستای درهگرگ شهرستان بروجرد به دنیا آمد. با اوجگیری روند انقلاب اسلامی در دوازدهم بهمن 1357 به دستور شهید بهشتی مسئولیت تشکیل و سرپرستی حفاظت از رهبر کبیر انقلاب را عهدهدار شد.

او که در جوانی برای آموزشهای نظامی و فراگیری فنون چریکی عازم سوریه و لبنان رفته بود بعدها به نیروهای تحت فرماندهی شهید چمران پیوست و پس از فرمان امام خمینی(ره) برای سرکوبی ضد انقلابیون عازم پاوه و کردستان شد.

در کردستان تمام حرکات ضدانقلاب را به عنوان فرمانده عملیات زیر نظر داشت و مردم کردستان او را دوست داشتند. او اعتقاد داشت باید حساب مردم را از ضدانقلاب جدا کنیم. شهید بروجردی برخورد گرم و صمیمی با مردم آن منطقه که به او لقب «مسیح کردستان» داده بودند، داشت. مسیح کردستان در اول خرداد 1362 بر اثر انفجار مین به شهادت رسید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار