محمود احمدی نژاد در گفت و گو با دفاع مقدس:

شهید بروجردی انعکاس مادر خود و تجلی او بود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایشان تا پایان عمر خود، پیگیر مسایل جامعه و مردم بودند و در عشق به آرمان های الهی زندگی کردند. از چنین مادری، چنین مرد و جوانی نیز تربیت خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۶ - 12December 2013

شهید بروجردی انعکاس مادر خود و تجلی او بود

دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس در مورد شخصیت شهید بروجردی و مادر ایشان اظهار داشت: صحبت کردن در مورد شهدا و شهدایی در جایگاه شهید بروجردی کار آسانی نیست چرا که باید کسی در این رابطه صحبت کند که نسبت به این شهید اشراف داشته باشد و برای امثال من کار سختی است.

احمدی نژاد با بیان اینکه من تنها دو-سه مرتبه این شهید را در غرب کشور زیارت کردم، گفت: در جلسه ای که ایشان حضور داشت، بنده نیز بودم و دیدم که انسانی بسیار بزرگ اما آرام، مثل آتشفشان جوشان اما مثل اقیانوس آرام. بسیار با تدبیر، فکور، با ایمان مستحکم، با دیدی بسیار وسیع و نگاهی راهبردی و با عشق عمیق به مردم است. خیلی مهم است که فردی با لباسی نظامی باشد اما ظاهرش به گونه ای باشد که گویا از دل تک تک مردم بیرون آمده است و گوشت و پوستش از مردم باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه شهید بروجردی یک عمر آرمانی و انقلابی زندگی کرد و در خدمت عزت و استقلال ملت بزرگ ایران بود، افزود: شهید بروجردی انعکاس مادر خود و تجلی او بود. ایشان تا پایان عمر خود، پیگیر مسایل جامعه و مردم بودند و در عشق به آرمان های الهی زندگی کردند. از چنین مادری، چنین مرد و جوانی نیز تربیت خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار