علاءالدین بروجردی در گفت و گو با دفاع مقدس:

مادر شهید بروجردی همیشه پیگیر امور مردم بود

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: از بنده به عنوان نماینده مردم بروجرد، مرتباً روند پیشرفت پروژه ها را دنبال می کردند و روزی نشد که خدمت ایشان برسیم و روند خدمت رسانی به مردم را با حساسیت دنبال نکنند.
کد خبر: ۷۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۶ - 12December 2013

مادر شهید بروجردی همیشه پیگیر امور مردم بود

"علاءالدین بروجردی" رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به شخصیت مادر شهید بروجردی اظهار داشت: مادر سردار سرافزار شهید محمد بروجردی از ویژگی های ممتازی چون دیانت، پرهیزگاری، تدین و اعتقاد به حضرت امام(ره) برخوردار بود

بروجردی افزود: مادر این شهید بزرگوار همواره تأکید می کرد که محمد من با نام، دستورات و نظرات امام زندگی می کرد و طبیعی است در دامن چنین مادری، چنین فرزندی پرورش پیدا می کند.

وی با بیان اینکه مادر شهید بروجردی نسبت به مسایل مردم حساسیت زیادی داشت، گفت: از بنده به عنوان نماینده مردم بروجرد مرتباً روند پیشرفت پروژه های عمرانی را دنبال می کردند و روزی نشد که خدمت ایشان برسیم و روند خدمت رسانی به مردم را با حساسیت دنبال نکنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تواضع، فروتنی و عرفان شهید بروجردی زبانزد عام و خاص بود، افزود: در مقطعی حتی پیشنهاد فرماندهی کل سپاه هم به شهید محمد بروجردی داده شد اما ایشان نپذیرفتند. شهید آنقدر در کردستان بر روی مردم تأثیرگذار بود که عنوان "مسیح کردستان" را مردم این استان به شهید بروجردی دادند و امروز هم مردم کردستان به نیکی و بزرگی از ایشان یاد می کنند.

نظر شما
پربیننده ها