سردار بنایی در گفت‌و گو با دفاع مقدس:

وجود ولایت فقیه بهترین امنیت برای ملت است/ حمایت از حق پیروزی را به همراه دارد

رئیس هیئت ورزش جانبازان نیروی انتظامی با اشاره به اینکه وجود ولایت فقیه بهترین امنیت برای ملت است، گفت: انقلاب کشور مصر به خاطر نداشتن رهبری واحد، به چالش کشیده شده است.
کد خبر: ۸۸۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰ - 02January 2014

وجود ولایت فقیه بهترین امنیت برای ملت است/ حمایت از حق پیروزی را به همراه دارد

سردار "حیدر بنایی" جانباز قطع نخاعی، عضو هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی ایران و رئیس هیئت ورزشکاران جانباز نیروی انتظامی در گفتو گو با خبرگزاری دفاع مقدس با بیان اینکه بیداری ملت سبب شکل گیری حماسه بزرگ ۹ دی شد، اظهار داشت: از آنجایی که دشمنان اسلام همیشه غافل هستند،به خط قرمز مردم یعنی اعتقاداتشان حمله کردند، ملت نیز با روحیه حسینی جواب دندان شکنی ا به آنها دادند.

وی افزود: این حرکت خودجوش و مقتدرانه مردم که بدون نیاز به نیروهای مسلح و انتظامی صورت گرفت، فنه گران را روسیاه کرد. علت چنین توفیقی درایت و هدایت مقام معظم رهبری بود.

هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی ایران با اشاره به اینکه خیل عظیم مردمی که در این حماسه به میدان آمده بودند بیش از هر چیز دیگری دشمنان را غافلگیر کرد، اذعان داشت: چون در روز عاشورا به مقدسات مردم توهین شده بود این حماسه واکنش ملت ما به جسارت بیگانگان به مذهب و امام (ره) بود.

بنایی خاطرنشان کرد: اوج بصیرت مردم در این روز شکل گرفت و مردم با شعارها و پیامهای مذهبی مخالفت خود را نسبت به بیحرمتیهای دشمنان اسلام اعلام کردند.

وی افزود: ملتی که جانش را فدای یک نخ پرچم جمهوری اسلامی ایران میکند، باز هم اگر لازم باشد با تمام توان و به عشق ولایت در همه عرصهها حضور یافته و پایبندی خود را به نظام نشان می دهند. 
سردار بنایی تاکید کرد: ملت وظیفهشناس ایران بداند اگر باز هم اتفاقاتی همانند فتنه ۸۸ در کشور پیش بیاید باید همیشه نگاهمان به ولایت فقیه باشد و مطمئنا در هیچ شرایطی دشمن نمیتواند دست جوانهای ما را بگیرد و به ناکجا آباد ببرد.

رئیس هیئت ورزشکاران ناجا با اشاره به اینکه ۹ دی به همه دنیا ثابت کرد وجود ولایت فقیه بهترین امنیت  برای ملت است، گفت: انقلاب کشور مصر به خاطر نداشتن رهبری واحد، به چالش کشیده شده است.

سردار بنایی با بیان اینکه مردم به خوبی از عهده دشمنان در فتنه ۸۸ برآمدند و نشان دادند که هرگز ملت از ولایت فقیه جدا نخواهد شد، افزود: قطعا دشمنان برای نابودی نظام وارد شده و هدفشان ریشه کن کردن انقلاب بود و تخریب جایگاه ولایت در بین مردم بود، که این فکر پلید برای ملت به خوبی آشکار شد.

رئیس هیئت ورزشکاران جانباز ناجا در پایان تاکید کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی از نظام و ولایت فقیه حمایت میکند. این مملکت با خون شهدا استوار مانده و برای هدفشا در مقابل هر دشمنی میایستد؛ زیرا حمایت از حق همیشه پیروزی را به همراه خواهد داشت.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ح.ب
|
-
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
0
0
همچنان بعد از بازنشستگی دلواپس این انقلاب و مرز و بوم است..... خداوند به ایشان سلامتی عنایت فرمایند...
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار