سردار مهدوی‌نژاد:

استکبار جهانی تاب تحمل انقلاب اسلامی را ندارد

فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع) گفت: ملت ایران با بصیرت و آگاهی در مقابل فتنه‌گران و کسانی که بخواهند در مقابل نظام بایستند، خواهد ایستاد.
کد خبر: ۸۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳ - 01January 2014

استکبار جهانی تاب تحمل انقلاب اسلامی را ندارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار مهدی مهدوینژاد فرمانده سپاه حضرت علی بن ابی طالب (ع) قم در حاشیه دسته عزاداری نیروهای مسلح استان که از مسجد امام حسن عسکری (ع) تا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد، ضمن تسلیت رحلت جانگداز پیامبر اعظم اسلام و امام حسن مجتبی(ع)، طی سخنانی اظهار داشت: نیروهای مسلح استان قم متشکل از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران، به عنوان فرزندان این ملت همانند سایر مردم که در سراسر کشور در حال عزاداری هستند و در صفوف منظم به عزاداری و سینه زنی می پردازند.

سردار مهدوی نژاد با تاکید بر اهمیت و نقش بصیرت در بین نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: قطعا انقلاب ما نیز نشأت گرفته از عاشورای اباعبدالله الحسین (ع) است و مردم با بینش، بصیرت و آگاهی توانستند بر رژیم ستم شاهی پیروز شوند.

فرمانده سپاه حضرت علی بن ابی طالب (ع) قم تصریح کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی شاهد بودیم که همواره استکبار جهانی که نمیتوانست انقلاب اسلامی را تحمل کند، در هر عرصهای و در هر برههای در مقابل این نظام ایستادند که هر بار با پاسخ قاطع مردم مواجه شدند.

مهدوینژاد، جنگ تحمیلی 8 ساله را نمونه بارز دشمنی استکبار جهانی با ملت ایران دانست و عنوان کرد: بعد از جنگ نیز دشمنان قسم خورده با فتنه های گوناگون به خصوص فتنه سال 88 خواستند در مقابل این نظام و جریان اسلام ناب بایستد که با بصیرت و آگاهی مردم اهداف شومشان در نطفه خنثی شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار