مریم مجتهدزاده در گفت‌و گو با دفاع مقدس:

فتنه ۸۸ یک بیماری عینی بود که دشمنان دین و انسانیت آن را طراحی کردند

رئیس سازمان حفظ آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: حضور مردم و ایمان دینی آنان، دو عنصر موثر در شکل گیری این حماسه عظیم بود.
کد خبر: ۸۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۴ - 28December 2013

فتنه ۸۸ یک بیماری عینی بود که دشمنان دین و انسانیت آن را طراحی کردند

مریم مجتهدزاده رئیس سازمان حفظ آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس در گفتو گو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: حماسه ۹ دی یک حرکت مردمی و به یادماندنی در جهت سقوط فتنه گران و حامیان مزدور آنان بود.

وی حضور مردم و ایمان دینی آنان را دو عنصر موثر در شکل گیری این حماسه عظیم دانست وافزود: مردم ولایتمدار ایران اسلامی، تا پای جان گوش به فرمان رهبر خود هستند و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: با حضور مردم بزرگ ترین کوهها را میتوان جابجا کرد و این حقیقتی بود که ملت ایران در حماسه ۹ دی آن را اثبات کرد.

رئیس سازمان حفظ آثار و ارزشهای مشارکت زنان دردفاع مقدس، هویت و ماهیت انقلاب و روح حاکم بر آن را عامل اصلی ظهور حماسه ۹ دی دانست و گفت: فتنه ۸۸ یک بیماری عینی بود، که دشمنان دین و انسانیت، برای دستیابی به اهداف شوم خود در آن مقطع آن را طراحی و اجرا کردند، که خوشبختانه این حرکت با حماسه حضور بزرگ و تاریخی ملت متدین و فهیم ایران اسلامی در ۹ دی ۸۸ خنثی شد.

مجتهدزاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص این حماسه بزرگ افزود: معجزه ایمان و اعتقاد، مردم را بسیج کرد و به میدان آورد و نقشه شوم  دشمن را که قصد داشت با تبلیغات عظیم رسانه ای  فتنه گران را به عنوان مردم ایران معرفی کند، نقش بر آب کرد.
 
رئیس سازمان حفظ آثار وارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس با تاکید بر اهمیت پاسداشت حماسه ۹ دی، به عنوان نماد ولایتمداری مردم غیور ایران، خاطرنشان کرد: ۹ دی تجلی و بروز جلوههای بصیرت و ولایتمداری ملت بود و در این میان حضور زنان و خانوادههای ایثارگران نقشی هدایتگر و تأثیرگذار در ظهور و بروز این رخداد عظیم تاریخی داشت.
 
وی با اشاره به حضور گسترده زنان در این حماسه عظیم گفت: در این روز زنان آگاه و با بصیرت ایران اسلامی یک بار دیگر با حضور گسترده خود در صحنه، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند و آگاهی و بصیرت بالای زن ایرانی را به تصویر کشیدند.
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار