پیرهادی:

بیانات مقام معظم رهبری مسیر حق را روشن کرد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: حماسه ۹دی محصول صبر و بصیرت مقام معظم رهبری و مردم متدین بود.
کد خبر: ۸۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸ - 31December 2013

بیانات مقام معظم رهبری مسیر حق را روشن کرد

دکتر محسن پیرهادی عضو شورای اسلامی شهر تهران و مسئول بسیج شهرداری تهران در گفتوگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به چندین لایه بودن فتنه اظهار داشت: گروهی این موضوع را مدیریت کردند و گروهی به علت بیبصیرتی در این دام گرفتار شدند.

وی با اذعان به اینکه در این میان گروهی نتوانستند مرز بین حق و باطل را تشخیص دهند، افزود: در ادامه مسیر بیشتر کسانی که دچار شک و تردید بودند، بصیرت لازم را پیدا کردند و راه حق را یافتند، ولی در این میان افراد و گروههایی بودند که در آغوش شیطان قرار گرفتند و در روز عاشورا به اصول ومبانی اعتقادی مردم ایران اسلامی بیاحترامی کردند، که در مورد این افراد و نگاهشان به مبانی اسلام ومقوله دین باید شک کرد.

پیرهادی با بیان اینکه این افراد از نظر اعتقادی دچار مشکل بوده و اعتقادی به مباحث دینی نداشتند، گفت: کسانیکه در ماجرای فتنه دچار شک شدند و در دام فتنه افتادند، به مرور ازتعدادشان کاسته شد و به لطف خداوند بصیرت لازم رایافتند.

وی با اشاره به اینکه امیرالمومنین (ع) در جنگ صفین فرمودند کسی میتواند علم دار باشد که اهل صبرو بصیرت است، اظهار داشت: حماسه ۹دی محصول صبر و بصیرت مقام معظم رهبری و مردم متدین بود، صبوری مقام معظم رهبری در آن مقطع تاریخی باعث شد، بسیاری از افرادی که دچار شک و تردید بوده و فریب خورده بودند، به جبهه حق پیوستند و نگاه توحیدی بر وجودشان حاکم شد وبه قدرت معنوی لازم رسیدند.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه از صدر اسلام تاکنون فتنههای بسیاری به وقوع پیوسته است، گفت: فتنه گران با طی کردن مسیر باطل هزینه گزافی پرداخت کردند، این گروه با ایجاد شک و تردید در بین مردم سبب انحراف مردم از مسیر حق شدند و باید در پیشگاه احدیت پاسخگو باشند.

وی با تاکید بر اینکه ایران با اقتدار و عظمت در حال طی کردن مسیر رشد و پیشرفت بود، افزود: فتنه گران در حوزه بین الملل، ملت ایران را دشمن شاد کردند و این لطمه بزرگی به کشور بود و این افراد در آن دنیا باید پاسخگوی امام راحل (ره) وخانواده معظم شهدا و مردم مظلوم دنیا باشند، چون کشور ما الگویی برای مردم مظلوم دنیا بود.

پیرهادی خاطرنشان کرد: خشم مقدس مردم در روز ۹دی و حضور گسترده آحاد مردم باعث جبران لطمات وارده به کشور و ترمیم وجه بین المللی ایران شد.

مسئول بسیج شهرداری تهران با اشاره به ابعاد مدیریتی بینظیرمقام معظم رهبری اظهار داشت: درایت و صبوری رهبری در کنار بصیرت بخشی ایشان همچون قطب نمایی مسیر حرکت را مشخص کرد و بیانات و اشارات ایشان چون نور افکنی در بیایان سیاه تردید مسیر حق را روشن کرد.

وی خاطرنشان کرد: صبوری مقام معظم رهبری و برخورد توام با رافت و مهربانی ایشان با کسانی که اهل فتنه بودند درس بزرگی است که ما میتوانیم از ایشان بیاموزیم. برخورد توام با محبت ایشان با کسانی که برای انقلاب هزینه ایجاد کردند نکته بسیار مهمی است که ما در سایر نقاط دنیا شاهد آن نیستیم.

پیرهادی با بیان اینکه متأسفانه گروهی همچنان بر طبل فتنه میکوبند، اظهارداشت: انسان همواره در معرض انتخاب بین حق و باطل است و عواملی چون لجاجت و غرور سبب میشود تا انسان در مسیر باطل باقی بماند و متأسفانه این افراد دست از لجاجت خود با مردم وانقلاب برنداشته و همچنان بر طبل نفاق میکوبند و به این افراد توصیه میشود به آغوش ملت بازگردند، همانگونه که بسیاری به لطف خداوند بازگشتند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار