عمرانی نماینده سمیرم در گفت‌وگو با "دفاع مقدس":

مهم‌ترین درس حماسه ۹ دی این بود که مردم حرف نهایی را می‌زنند

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی‌که مردم اتحاد خود را حول محور اسلام و ولایت فقیه حفظ کنند تمام توطئه‌های دشمن نقش بر آب است.
کد خبر: ۸۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴ - 24December 2013

مهم‌ترین درس حماسه ۹ دی این بود که مردم حرف نهایی را می‌زنند

"سکینه عمرانی" نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی در گفتوگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: مهمترین درس ۹ دی برای دشمنان خارجی و داخلی این بود که در این کشور حرف نهایی را مردم میزنند و اتحاد و همدلی مردم سدی در برابر مشکلات است.

وی تصریح کرد: حماسه ۹ دی نشان داد دخالتهای بیگانگان و دلارهای هزینه شده توسط کشورهای خارجی نمیتواند در اتحاد ملت خللی ایجاد کند و چنانچه کسی بخواهد فتنه افروزی کند نمیتواند در برابر اتحاد و خواست مردم بایستد و از سوی مردم طرد میشود.

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا وقتی مردم اتحاد خود را حول محور اسلام و ولایت فقیه حفظ کنند تمام توطئههای دشمن نقش بر آب است، افزود: اعتقاد مردم به نظام و محوریت مهم و اثرگذار رهبری نقشی تعیین کننده در فتنه ۸۸ داشت و اگر این محوریت نبود کشور دچار مشکل میشد. همان گونه که امروز در مصر شاهد هستیم، نبود رهبری و نداشتن محوریت باعث شده تا مردم نتوانند به اهداف و خواستههایشان برسند.

وی با اذعان به نقش بیبدیل رهبری در آن مقطع حساس اظهار داشت: در کشور ما در تمام برهههای حساس، محوریت جامعه حول اصل ولایت فقیه بوده است؛ بطوریکه بعد از انقلاب، فتنههای زیادی را با درایت این محور پشت سر گذاشته شده است.

عمرانی خاطر نشان کرد: دشمن بداند تا زمانیکه مردم در صحنه هستند؛ حول محور ولایت تمام توطئههایش نقش بر آب است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان بر نقش محوری رهبری اذعان دارند افزود: ایشان همواره در نوک پیکان حملات دشمن بوده و تمام تلاش رسانههای بیگانه برای دور کردن مردم از حول محور ولایت است.

نماینده مردم سمیرم افزود: دشمن به دنبال این است که جوانان را دچار ناامیدی و بدبینی کرده و از حول این محور پراکنده کند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار داشت: حضور مردم در مراسم ۹ دی امسال تجدید میثاق مجدد با ولایت فقیه بوده و بیان گر اتحاد بین مردم و ولایت فقیه است و حضور گسترده مردم در این روز مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خارجی و دست نشاندگان داخلی آنان خواهد بود.

وی گفت: مردم مومن ومسلمان ایران به همراه سایر هموطنان خود در راهپیمایی ۹ دی پیام واحد ملت ایران را که همان استقلال، آزادی وحفظ تمامیت ارضی است به گوش جهانیان میرسانند و به دنیا اعلام میدارند ما زیر بار ذلت کشورهای غربی وایادی داخلی آنان نمیرویم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار