ادای احترام ظریف به شهدای مقاومت لبنان

وزیر امور خارجه در جریان سفر خود به لبنان با حضور در جوار مزار عماد مغنیه نسبت به شهدای جبهه مقاومت لبنان ادای احترام کرد.
کد خبر: ۹۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۱ - 13January 2014

ادای احترام ظریف به شهدای مقاومت لبنان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از المنار، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر خود به لبنان علاوه بر دیدار با مقامات این کشور، با حضور در جوار مزار عماد مغنیه نسبت به شهدای جبهه مقاومت ادای احترام کرد.

وزیر خارجه کشورمان همچنین در مزار شهدای انفجار سفارت کشورمان در بیروت و اهدای گل، نسبت به مقام شامخ آنها ادای احترام کرد.

ظریف با بیان اینکه تفکرات افراطی و تکفیری از اسلام جدا هستند گفت: افراط گری تفاوتی میان شهروند لبنانی و غیر لبنانی قائل نیست و همه ما قربانی افراط گری و تروریسم هستیم.

وی همچنین با ارائه این سخنان همه کشورها و گروه های سیاسی را به مبارزه با افراط گری و تروریسم دعوت کرد.

شایان ذکر است وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه برنامه های خود در بیروت با رئیس جمهور لبنان نیز دیدار کرد و در این دیدار نیز بر ضرورت مقابله با افراط گری و تفاوت اسلام با خشونت تاکید کرد.

گفتنی است قرار است علاوه بر سفر به بیروت، ظریف به سوریه، اردن و عراق نیز رفته و با مقامات این کشورها نیز گفتگو و رایزنی نماید.

همچنین در ادامه تحرکات دیپلماتیک کشورمان، ظریف به منظور دیدار و رایزنی با رئیس جمهور و وزیر خارجه روسیه اواخر هفته جاری به مسکو خواهد رفت.

نظر شما
پربیننده ها